Η Amazon εγκαινιάζει το Amazon Haul για να ανταγωνιστεί την Temu και Shein με προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές. Η Amazon δίνει τη δική της απάντηση στις εκπτωτικές και χαμηλού κόστους επιλογές των Temu και Shein, εγκαινιάζοντας το Amazon Haul. Αυτή η νέα λειτουργία είναι διαθέσιμη αποκλειστικά μέσω της εφαρμογής για κινητά και προσφέρει παρόμοια προϊόντα μαζικής παραγωγής με έκπτωση. Σημειώνεται ότι τα περισσότερα προϊόντα αποστέλλονται από την Κίνα, γεγονός που χτυπά τη γνωστή φήμη της Amazon για ταχεία παράδοση. Η εταιρεία, μέσα από την ύπαρξη τοπικών αποθηκών, συνήθως διασφάλιζε γρήγορη αποστολή, αλλά τώρα οι χρόνοι παράδοσης φυσικά διαφοροποιούνται.
Τώρα, με την υπηρεσία Amazon Haul, οι χρήστες θα πρέπει να περιμένουν από μία έως δύο εβδομάδες για την παραλαβή προϊόντων που κοστίζουν κάτω από 20 δολάρια. Οι Temu και Shein έχουν επωφεληθεί από την επικέντρωση των καταναλωτών στις προσιτές τιμές, και η Amazon προσπαθεί να κρατήσει το μερίδιο αγοράς της.
Η κατάσταση επιδεινώνεται από τον ανταγωνισμό με εταιρείες όπως η Walmart και η Target, οι οποίες φέρεται ότι έχουν μειώσει τις τιμές τους στα βασικά είδη για να προσέλθουν σε αγοραστές που είναι επιφυλακτικοί λόγω πληθωρισμού. Παρά την εσωτερική και εξωτερική πίεση, η Amazon προσπαθεί να επεκτείνει τη γκάμα προϊόντων της, χτίζοντας ταυτόχρονα μια ανταγωνιστική στρατηγική που περιλαμβάνει νέα χαρακτηριστικά στην πλατφόρμα.
Η Amazon αντιμετωπίζει προκλήσεις για να διατηρήσει την κυριαρχία της στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς οι καταναλωτές αρχίζουν να δείχνουν προτίμηση σε εναλλακτικές λύσεις που προσφέρουν χαμηλότερες τιμές.