Bluesky: Η νέα επανάσταση στα social media

Bluesky: Η νέα επανάσταση στα social media

Η αυξανόμενη δημοτικότητα του Bluesky προκαλεί αναταραχή στο τοπίο των κοινωνικών δικτύων, προσελκύοντας εκατομμύρια χρήστες. Η νίκη του Ντόναλντ Τραμπ στις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ φάνηκε να είναι το σημείο καμπής. Οι χρήστες άρχισαν να αναγνωρίζουν την τοξικότητα του Χ (πρώην Twitter) μετά την αγορά του από τον Έλον Μασκ και ξεκίνησε η μαζική τους αποχώρηση – μεταξύ αυτών και ο διάσημος συγγραφέας Στίβεν Κινγκ που ανακοίνωσε: «Προσπάθησα να μείνω, αλλά η ατμόσφαιρα έχει γίνει υπερβολικά τοξική». Πριν τελειώσει ο Νοέμβριος, οι χρήστες του Bluesky είχαν ξεπεράσει ήδη τα 22 εκατομμύρια.

Η αύξηση αυτή, αναφέρουν οι Financial Times, οφείλεται και στο ότι η Meta του Μαρκ Ζάκερμπεργκ αποφάσισε να μειώσει σκόπιμα την προβολή πολιτικού περιεχομένου στις εφαρμογές της, συμπεριλαμβανομένων του Facebook και του Instagram. Σύμφωνα με στοιχεία από το Similarweb, οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες του Bluesky έχουν εκτοξευθεί στα 3,5 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 300% από την ημέρα των εκλογών. Αυτό τοποθετεί την πλατφόρμα μόλις 1,5 φορά πίσω από τα Threads, τα οποία στο παρελθόν είχαν πέντε φορές περισσότερους ενεργούς χρήστες.

Το Bluesky, που σχεδιάστηκε από τον πρώην CEO του Twitter, Τζακ Ντόρσεϊ, συνοδεύεται από μία σειρά λειτουργιών που προωθούν την αλληλεπίδραση των χρηστών. Ωστόσο, η μεγάλη προσέλευση χρηστών έχει προκαλέσει αρκετές δυσλειτουργίες, εξαιτίας της ταχείας ανάπτυξης. Η πλατφόρμα τώρα αποτελεί μια ανεξάρτητη οντότητα και προσπαθεί να διασφαλίσει την βιωσιμότητα του επιχειρηματικού της μοντέλου στο μέλλον.

Loading