Η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα του fast food

Η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα του fast food

Η Yum Brands υιοθετεί την τεχνητή νοημοσύνη για να αναμορφώσει τις παραγγελίες και τη λειτουργία των εστιατορίων της. Η Yum Brands, μητρική εταιρεία γνωστών αλυσίδων όπως οι Taco Bell, Pizza Hut, KFC και Habit Burger & Grill, ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Nvidia για την ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών βασισμένων στην τεχνητή νοημοσύνη. Η πρώτη εφαρμογή που θα λανσαριστεί περιλαμβάνει φωνητική παραγγελία μέσω AI στα drive through και στο τηλέφωνο, προγραμματισμένη για 500 εστιατόρια το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Σκοπός αυτής της στρατηγικής είναι να επιτευχθεί η ψηφιακή μεταφορά όλων των παραγγελιών, με την Yum να εκτιμά ότι θα ενισχύσει σημαντικά τις πωλήσεις της.

Η εταιρεία προγραμματίζει επίσης να βελτιώσει την ιδιόκτητη εφαρμογή της για κινητά, η οποία ήδη χρησιμοποιείται σε πάνω από 20.000 εστιατόρια για τη διαχείριση λειτουργιών. Μια άλλη σημαντική αλλαγή περιλαμβάνει τη χρήση της όρασης υπολογιστή για τον εντοπισμό παραγγελιών, με την τεχνητή νοημοσύνη να φιλτράρει διαδικτυακές συνομιλίες για τη συλλογή χρήσιμων σχολίων από πελάτες.

Η κίνηση αυτή έρχεται σε μια κρίσιμη περίοδο, καθώς οι αλυσίδες fast food, συμπεριλαμβανομένων των McDonald’s, πειραματίζονται με ψηφιακές λύσεις για την αύξηση της αποδοτικότητας και τη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών εν μέσω οικονομικών προκλήσεων. Ο Chief Digital and Technology Officer της Yum, Τζο Παρκ, τόνισε τη σημασία της εσωτερικής ανάπτυξης με την τεχνολογία της Nvidia, ώστε να διατηρηθεί η πνευματική ιδιοκτησία και να επιτευχθεί καλύτερη κλιμάκωση και προσαρμογή των εφαρμογών.

Η Yum επιδιώκει το 100% των παραγγελιών της να προέρχονται από ψηφιακά κανάλια, και σήμερα περισσότερο από το 50% των παραγγελιών διενεργούνται μέσω διαδικτυακών και κινητών εφαρμογών. Ειδικοί αναφέρουν ότι οι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερα όταν παραγγέλνουν ψηφιακά, κάτι που είναι καθοριστικό για τη βιομηχανία του fast food εν μέσω αυξανόμενης πίεσης από τον πληθωρισμό.

Η βελτίωση της ακρίβειας στις παραγγελίες είναι επίσης προτεραιότητα για την Yum, με την εταιρεία να εξετάζει τη δυνατότητα των υπάρχουσών κάμερων κλειστού κυκλώματος να παρέχουν δεδομένα για τη σωστή ταυτοποίηση των παραγγελιών.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play