<span id=seo_<a href=https://politic.
gr?p=1802794>meta>Η Meta ανακοινώνει λιγότερο εξατομικευμένες διαφημίσεις στην Ευρώπη, ως απάντηση στις ρυθμιστικές απαιτήσεις. Η Meta Platforms σχεδιάζει να προσφέρει στους χρήστες του Instagram και του Facebook στην Ευρώπη την επιλογή να λαμβάνουν λιγότερο εξατομικευμένες διαφημίσεις, ανακοίνωσε ο τεχνολογικός γίγαντας την Τρίτη, σε μια προσπάθεια να κατευνάσει τις αυξανόμενες ανησυχίες των ρυθμιστικών αρχών. Η εταιρεία με έδρα το Menlo Park της Καλιφόρνια δήλωσε ότι εφαρμόζει αυτές τις αλλαγές ως απάντηση στις απαιτήσεις των ρυθμιστικών αρχών της ΕΕ, αναφέρει το Reuters.
Τις επόμενες εβδομάδες, όσοι στην ΕΕ χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας, θα μπορούν να επιλέγουν να βλέπουν διαφημίσεις με βάση το περιεχόμενο που βλέπει ένας χρήστης κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης περιόδου σύνδεσης στις πλατφόρμες. Αυτές οι διαφημίσεις θα στοχεύουν επίσης χρήστες με βάση την ηλικία, το φύλο και την τοποθεσία.
Η Meta σχεδιάζει επίσης να μειώσει την τιμή των συνδρομών χωρίς διαφημίσεις κατά περίπου 40% για τους Ευρωπαίους χρήστες. Αυτή η κίνηση έρχεται καθώς οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές εντείνουν τις προσπάθειες να περιορίσουν τη δύναμη της Big Tech και να εξισώσουν τους όρους ανταγωνισμού για τις μικρότερες εταιρείες.
Καθώς οι νόμοι για τις ψηφιακές αγορές (Digital Markets Act – DMA) τέθηκαν σε ισχύ νωρίτερα φέτος, η νομοθεσία της ΕΕ στοχεύει στο να διευκολύνει τους ανθρώπους να μετακινούνται μεταξύ ανταγωνιστικών διαδικτυακών υπηρεσιών. Τον περασμένο μήνα, το ανώτατο δικαστήριο της Ευρώπης αποφάσισε ότι η Meta πρέπει να περιορίσει τη χρήση προσωπικών δεδομένων που συλλέγονται από το Facebook για στοχευμένη διαφήμιση, υποστηρίζοντας τον ακτιβιστή προστασίας της ιδιωτικής ζωής Max Schrems.
Νωρίτερα τον Νοέμβριο, το Reuters ανέφερε ότι στην Apple πρόκειται να επιβληθεί πρόστιμο από τις αντιμονοπωλιακές ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ, καθιστώντας την πρώτη εταιρεία που τιμωρείται.