Η αμερικανική Starbucks κατέγραψε ένα νέο ρεκόρ με τον αριθμό του δικτύου των καταστημάτων της να φτάνει στα 790 καταστήματα, ενώ η είσοδός της σε 166 νέες αγορές κομητειών της ηπειρωτικής Κίνας για το οικονομικό έτος που έληξε στις 29 Σεπτεμβρίου του 2024 υποδηλώνει τη στρατηγική της να επενδύει σε αναπτυσσόμενες αγορές. Παρά τη συγκριτική μείωση των πωλήσεών της σε παγκόσμιο επίπεδο, η εταιρία ανέφερε την ετήσια οικονομική αναφορά της.
Στο τέταρτο οικονομικό τρίμηνο, οι πωλήσεις των καταστημάτων της Starbucks κατέγραψαν ετήσια μείωση 7%, η οποία προκλήθηκε από μία αντίστοιχη μείωση κατά 8% στις συναλλαγές της εταιρίας με τους πελάτες της. Στην κινεζική αγορά, οι πωλήσεις της αμερικανικής εταιρίας μειώθηκαν κατά 14%, κάτι που επηρεάζει την γενικότερη στρατηγική της Starbucks στην περιοχή, ενώ καταγράφηκε μέση μείωση στην έκδοση αποδείξεων από τις ταμειακές μηχανές της κατά 8%.
Παρά την καθοδική πορεία των πωλήσεων στα καταστήματά της, ο αμερικανικός κολοσσός στον τομέα του καφέ πρόσθεσε 290 νέα καταστήματα στην κινεζική αγορά στο τέταρτο τρίμηνο, με τον αριθμό αυτό να αντιστοιχεί σε ποσοστό 40% από τα 722 νέα καταστήματα που ίδρυσε η Starbucks παγκοσμίως.