Η τεχνητή νοημοσύνη αναδιαμορφώνει τον διαδικτυακό χώρο – Η Google δοκιμάζει νέα μηχανή αναζήτησης

Η τεχνητή νοημοσύνη αναδιαμορφώνει τον διαδικτυακό χώρο – Η Google δοκιμάζει νέα μηχανή αναζήτησης

Η Google εξελίσσει τις αναζητήσεις στο Διαδίκτυο με τη νέα πειραματική μηχανή αναζήτησης που χρησιμοποιεί ΑΙ. Η Google, με στόχο να ανταγωνιστεί στην εξελισσόμενη αγορά διαδικτυακών αναζητήσεων, παρουσίασε μια καινοτόμο πειραματική μηχανή αναζήτησης, η οποία αντικαθιστά τους παραδοσιακούς μπλε συνδέσμους με περιλήψεις που παράγονται από τεχνητή νοημοσύνη. Η νέα λειτουργία είναι διαθέσιμη προς το παρόν μόνο στους συνδρομητές του πακέτου Google One AI Premium, με κόστος 19,99 δολάρια τον μήνα. Μέσω αυτής της συνδρομής, οι χρήστες αποκτούν μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο και πρόσβαση σε προηγμένα εργαλεία ΑΙ.

Οι συνδρομητές έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν την καρτέλα AI Mode, η οποία εμφανίζεται δίπλα στις καθιερωμένες επιλογές, όπως οι Εικόνες και οι Χάρτες. Η Google είχε ήδη αρχίσει να ενσωματώνει λειτουργίες ΑΙ με το AI Overviews, που παρουσιάζει περιλήψεις αναζητήσεων σε πάνω από 100 χώρες. Αυτή η νέα δυνατότητα, που συνδυάζει τα κλασικά αποτελέσματα αναζήτησης με περιεχόμενο ΑΙ, είναι σχεδιασμένη για να παρέχει λεπτομερέστερες απαντήσεις στους χρήστες.

Ο αντιπρόεδρος της Google, Ρόμπι Στάιν, επισημαίνει ότι οι απαιτήσεις για απαντήσεις ΑΙ συνεχώς αυξάνονται, καθώς οι χρήστες επιθυμούν περισσότερες πληροφορίες από τις αναζητήσεις τους. Το AI Mode αντικαθιστά τους δέκα μπλε συνδέσμους με ένα κουτί αναζήτησης που επιτρέπει περαιτέρω ερωτήσεις και προσφέρει μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα με σχετικούς συνδέσμους.

Αυτή η τεχνολογία βασίζεται στο μοντέλο Gemini 2.0, το οποίο διαθέτει αναλυτικές ικανότητες για την απάντηση σε σύνθετα ερωτήματα. Ωστόσο, η Google αντιμετωπίζει σφοδρό ανταγωνισμό από εταιρείες όπως η OpenAI, η οποία πρόσφατα εισήγαγε λειτουργία αναζήτησης στο ChatGPT. Παράλληλα, το Copilot της Microsoft και τα εργαλεία της Perplexity AI προσφέρουν παρόμοιες δυνατότητες.

Η εξέλιξη αυτή έχει προκαλέσει και ανησυχίες στην αγορά, με την εταιρεία Chegg, που αναπτύσσει εκπαιδευτικό λογισμικό, να καταθέτει αγωγή κατά της Google, υποστηρίζοντας ότι οι περιλήψεις που δημιουργεί η ΑΙ επηρεάζουν τη ζήτηση για πρωτότυπο περιεχόμενο και δυσκολεύουν τους εκδότες να ανταγωνιστούν τις τεχνολογικές εταιρείες.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play