Η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει τον κινηματογράφο, φέρνοντας προκλήσεις και ευκαιρίες για τις ταινίες των Όσκαρ. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στις κινηματογραφικές παραγωγές προκαλεί έντονες συζητήσεις, καθώς φαίνεται ότι τουλάχιστον δύο υποψηφιότητες για τα Όσκαρ έχουν ενσωματώσει κλωνοποίηση φωνής για τη βελτίωση των ερμηνειών. Σύμφωνα με δηλώσεις του Ντάβιντ Γιάντσο, editor της ταινίας The Brutalist, η εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης επελέγη προκειμένου να δημιουργηθούν αυθεντικοί Ουγγρικοί διάλογοι, που ούτε οι ντόπιοι δεν θα μπορούσαν να διακρίνουν.
Ο Γιάντσο, ο οποίος μιλάει την ουγγρική γλώσσα, επισήμανε ότι, αν και η μητέρα του πρωταγωνιστή Άντριεν Μπρόντι ήταν μετανάστρια από την Ουγγαρία, οι παραδοσιακές μέθοδοι αναγκαζόντουσαν να αποτύχουν. Χρησιμοποίησε ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης από την Respeecher για να ενισχύσει τον αυθεντικό ήχο των διαλόγων, διασφαλίζοντας ότι η ερμηνεία των ηθοποιών παρέμενε αναλλοίωτη.
Από την άλλη, η ταινία Emilia Pérez φαίνεται να ακολουθεί παρόμοιες καινοτομίες, καθώς η φωνή της τραγουδίστριας Κάρλα Σοφία Γκασκόν έχει κλωνοποιηθεί μέσω της ίδιας τεχνολογίας για τη βελτίωση της ερμηνείας της. Αυτή η εξέλιξη εγείρει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στη βιομηχανία του θεάματος.
Αντιθέτως, η ταινία τρόμου Heretic, με πρωταγωνιστή τον Χιου Γκραντ, καταγγέλλει τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, ενσωματώνοντας στη δήλωση τέλους της ότι «δεν χρησιμοποιήθηκε τεχνητή νοημοσύνη στη δημιουργία αυτής της ταινίας». Η πρόσφατη απεργία στο Χόλιγουντ αποδεικνύει την ανησυχία της βιομηχανίας για την απειλή που θέτει η τεχνητή νοημοσύνη στα δημιουργικά επαγγέλματα.
Τέλος, η τρέχουσα κατάσταση στο Χόλιγουντ σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη έχει πυροδοτήσει ερωτήματα για την επιρροή της στη διαδικασία των Όσκαρ, καθώς οι τελικές υποψηφιότητες αναμένονται στις 23 Ιανουαρίου. Η κατηγορία καλύτερου ηθοποιού αναμένεται να είναι πολύ ανταγωνιστική, με τον Μπρόντι να θεωρείται σοβαρός υποψήφιος.
Βίντεο:
Πηγή περιεχομένου: in.gr