Πώς η τεχνητή νοημοσύνη και η ρομποτική μεταμορφώνουν τα logistics

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη και η ρομποτική μεταμορφώνουν τα logistics

Η τεχνητή νοημοσύνη και η ρομποτική επηρεάζουν καθοριστικά τις διαδικασίες logistics, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα και την ευελιξία. Σε έναν κόσμο όπου η ταχύτητα και η ευκολία είναι θεμελιώδους σημασίας για τους πελάτες, οι πάροχοι υπηρεσιών logistics στρέφονται σε καινοτόμες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η ρομποτική για να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητά τους. Η πολυεθνική εταιρεία logistics DHL έχει ενσωματώσει εκτενώς τη ρομποτική στις αποθήκες της, προσφέροντας έτσι καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες της.

Ο Χαβιέ Μπιλμπάο Ουζκιάνo της DHL Supply Chain, μιλώντας στο CNBC, τόνισε ότι η ρομποτική δεν αντικαθιστά τον άνθρωπο, αλλά συμπληρώνει τη λειτουργία του. Εργασίες που προηγουμένως εκτελούνταν από ανθρώπους, όπως η μετακίνηση παλετών και η εκφόρτωση εμπορευματοκιβωτίων, έχουν ανατεθεί σε ρομπότ, ενισχύοντας την αποδοτικότητα των διαδικασιών.

Επιπλέον, οι αυτόνομες δυνατότητες των ρομπότ καθιστούν δυνατή τη μετακίνησή τους στις αποθήκες χωρίς την ανάγκη επιπλέον συσκευών για την παρακολούθηση των κινήσεών τους. Αυτό προσφέρει σημαντική ευελιξία, ιδιαίτερα κατά την διάρκεια αιχμών στην κίνηση, όπως την Black Friday και την Cyber Monday.

Η εταιρεία Talabat, που παρέχει διαδικτυακές παραγγελίες φαγητού, εργάζεται επίσης για τη βελτίωση των ικανοτήτων τεχνητής νοημοσύνης της, με στόχο την αύξηση των παραγγελιών μέσω της πλατφόρμας της. Ο διευθύνων σύμβουλος Τομάσο Ροντρίγκεζ επεσήμανε ότι η ανάλυση των προτιμήσεων των πελατών τους επιτρέπει να παρέχουν εξατομικευμένες προτάσεις και κίνητρα.

Παράλληλα, η εταιρεία εξετάζει τη χρήση drones και ρομπότ για τις παραδόσεις, αν και οι τοπικοί περιορισμοί μπορεί να θέσουν προκλήσεις σε αυτή την κατεύθυνση. Ο Ροντρίγκεζ εκφράζει την πεποίθηση ότι η ανθρώπινη αλληλεπίδραση παραμένει σημαντική και δεν θα αντικατασταθεί σύντομα.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play