Tο Spotify παραμένει ο βασιλιάς στο streaming της μουσικής
Όπως αναφέρει νέα έρευνα της MIDIA Research προηγείται με διαφορά των ανταγωνιστών του καθώς κατέχει το 31% στην συγκεκριμένη αγορά. Τα δεδομένα αυτά αφορούν το τελευταίο τρίμηνο του 2021
Δελυτερο έρχεται το Apple Music, με 15% και ακολουθεί το Amazon Music με 13% τα Tencent Music και YouTube Music με 13% και 8% αντίστοιχα. Η έρευνα όμως αναφέρει πως το YouTube Music είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη υπηρεσία.

Γενικότερα η συγκεκριμένη αγορά αυξήθηκε κατά 26,4% φτάνοντας συνολικά τους 523,9 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως.
Δείτε επίσης: Η Microsoft εξαγοράζει την Activision Blizzar – Η μεγαλύτερη εξαγορά της ιστορίας
- Βασίλης Καλογήρου: Συνεχιζόμενες έρευνες – Αποκλεισμένη η αυτοχειρία
- Η κρίση στην αυτοκινητοβιομηχανία απειλεί τις ΗΠΑ
- Συνταγές: Δύο ισπανικές γαστρονομικές προτάσεις
- Γερμανία: Οι πρόωρες εκλογές και η αναγέννηση της οικονομίας της Ευρώπης
- Αβέβαιο το τοπίο στην Euroleague, με τον Ολυμπιακό να ξεχωρίζει