Η Waymo επεκτείνει τη λειτουργία των αυτόνομων ταξί της στο Λος Άντζελες, επιβεβαιώνοντας τη ζήτηση και τις επενδύσεις στην τεχνολογία. Η Waymo, η εταιρεία αυτόνομων οχημάτων που ανήκει στον όμιλο Alphabet της Google, ανακοίνωσε ότι τα ρομποτικά ταξί της είναι πλέον διαθέσιμα σε όλους τους κατοίκους και επισκέπτες του Λος Άντζελες, μετά τα θετικά αποτελέσματα στην φάση δοκιμών. Τον περασμένο μήνα η Waymo εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση 5,6 δισ. δολαρίων, καθώς οι επενδυτές και οι εταιρείες τεχνολογίας ποντάρουν στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, παρά τις επιφυλάξεις των αρμόδιων αρχών.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη χωρίς περιορισμούς από τον Ιούνιο στο Σαν Φρανσίσκο και από το 2020 στο Φίνιξ της Αριζόνα. Η υπηρεσία μας ωρίμασε γρήγορα και οι επιβάτες μας αγκαλιάζουν τα πολλά πλεονεκτήματα της πλήρως αυτόνομης οδήγησης, υπερηφανεύτηκε η Τεκέντρα Μαγουακάνα, συνδιευθύνουσα σύμβουλος της Waymo.
Η Waymo, με έδρα το Μάουντεν Βιου της Καλιφόρνια, πρωτοπόρος της αυτόνομης οδήγησης, άρχισε να προσφέρει υπηρεσίες ρομποταξί το 2020, πάνω από μια δεκαετία μετά τη γέννησή της ως εσωτερικό πρόγραμμα της Google. Τον Οκτώβριο, ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla Έλον Μασκ παρουσίασε το πρωτότυπο του διθέσιου ρομποτικού ταξί Cybercab, το οποίο δεν έχει τιμόνι και πεντάλ και προορίζεται να κυκλοφορήσει στην Καλιφόρνια και το Τέξας το 2025. Στο μεταξύ, η εταιρεία Cruise που ανήκει στην General Motors αναγκάστηκε να βάλει οδηγούς που επιβλέπουν τα ρομποτικά ταξί τους, έπειτα από περυσινό ατύχημα που την ανάγκασε να αποσύρει προσωρινά όλα τα οχήματά της από τον δρόμο. Ένας άλλος παίκτης, η Zoox της Amazon, ανακοίνωσε ότι επεκτείνει τις δοκιμές αυτόνομων οχημάτων χωρίς τιμόνι.
Εξελίξεις υπάρχουν ωστόσο και στην Κίνα, όπου εννέα αυτοκινητοβιομηχανίες έλαβαν τον Ιούνιο άδεια για δοκιμές σε δημόσιους δρόμους. Οι δοκιμές αυτόνομης οδήγησης του λεγόμενου επιπέδου 3 θα πραγματοποιηθούν από την BYD, τη Nio και κρατικές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Changan Automobile, η GAC και η SAIC.