Το YouTube συνεχίζει να κυριαρχεί στον τομέα της ψυχαγωγίας, με πάνω από ένα δισεκατομμύριο ώρες καθημερινής παρακολούθησης. To YouTube ιδρύθηκε στις 14 Φεβρουαρίου 2005 και έκτοτε έχει διανύσει σημαντική πορεία στον τομέα του streaming περιεχομένου. Το πρώτο βίντεο, με τίτλο Me at the zoo, αποτυπώνει τον συνιδρυτή Τζουντ Καρίμ στο ζωολογικό κήπο του Σαν Ντιέγκο. Τον Οκτώβριο του 2006, η Google εξαγόρασε την πλατφόρμα, με την αξία της συμφωνίας να φτάνει τα 1,65 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, και έκτοτε λειτουργεί ως θυγατρική της.
Το περιεχόμενο που παραδοσιακά προβάλλεται στην τηλεόραση, όπως αθλητικά και παιδικά προγράμματα, έχει αποκτήσει σημαντική δημοτικότητα στο YouTube. Πλέον, η πλατφόρμα έχει καθιερωθεί ως βασικός παίκτης σε τηλεοράσεις, κινητά τηλέφωνα, tablets και υπολογιστές. Ο διευθυντής διαχείρισης προϊόντων του YouTube στην τηλεόραση, Kurt Wilms, παρουσίασε ενδιαφέροντα στατιστικά που υπογραμμίζουν την αξία της πλατφόρμας ως κύρια πηγή ψυχαγωγίας στο σπίτι.
Οι χρήστες της πλατφόρμας, μόνο το 2024, παρακολούθησαν πάνω από ένα δισεκατομμύριο ώρες περιεχομένου καθημερινά μέσω τηλεοράσεων. Οι τηλεθεατές επισημαίνουν ότι η παρακολούθηση του YouTube στις τηλεοράσεις τους διευκολύνει τη συμμετοχή φίλων και οικογένειας. Ιδιαίτερη αύξηση παρατηρείται και στο αθλητικό περιεχόμενο, με τον χρόνο προβολής να έχει αυξηθεί κατά πάνω από 30% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Όλα τα μάτια (και τα αυτιά) των χρηστών της πλατφόρμας παρακολούθησαν πάνω από 400 εκατομμύρια ώρες τον μήνα στις τηλεοράσεις τους. Οι podcasts, μάλιστα, έχουν δημιουργήσει μεγάλη αίσθηση, γεγονός που καταδεικνύει τη διεύρυνση των προτιμήσεων του κοινού.
Η αύξηση της τηλεθέασης δεν είναι τυχαία, καθώς το ποσοστό των βίντεο σε ανάλυση 4K έχει αυξηθεί πάνω από 35% ετησίως. Οι δημιουργοί περιεχομένου δίνουν προτεραιότητα σε εμπειρίες υψηλής ποιότητας προβολής, με αποτέλεσμα ο αριθμός αυτών που αντλούν τη μεγαλύτερη μερίδα εσόδων τους από την τηλεόραση να έχει αυξηθεί κατά 30% ετησίως, σύμφωνα με τον Wilms.
Πηγή περιεχομένου: in.gr