Μάριος Παπαευσταθίου: Η Πρωτοποριακή και Καινοτόμος Δράση του στην ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας

Μάριος Παπαευσταθίου: Η Πρωτοποριακή και Καινοτόμος Δράση του στην ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας

Η Πρωτοποριακή και Καινοτόμος Δράση του Καθηγητή Παπαευσταθίου Μάριου στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας, ανάμεσα στις καλύτερες δράσεις για το Σχολικό Έτος 2022-2023 σε Ελλάδα και Κύπρο.

Αναλυτικά αναφέρεται:

Με πρωτοβουλία του Καθηγητή-Συντονιστή Παπαευσταθίου Μάριου στα πλαίσια του μαθήματος της Οικονομίας υλοποιήθηκε μία καινοτόμα και πρωτοποριακή δράση με Θέμα: «Tεχνητή Νοημοσύνη και το Marketing στα Social Media (Koινωνικά Δίκτυα)».

Συγκεκριμένα την Τετάρτη στις 12/5/2023, στις κτιριακές εγκαταστάσεις του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. Τρικάλων, στην πολυμορφική αίθουσα του τμήματος Δγ υλοποιήθηκε η δράση καινοτομίας «Digital Marketing–Social Media & Τεχνητής Νοημοσύνης» όπου στέφθηκε με πολύ μεγάλη επιτυχία και αγκαλιάστηκε από μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Την δράση παρακολούθησε ο υποδιευθυντής του σχολείου Γιάννης Παπαπολύκαρπος, συμμετείχε ο εκπαιδευτικός και σύμβουλος σταδιοδρομίας & επαγγελματικού προσανατολισμού Γιώργος Καραλής και η εκπαιδευτικός Αγγλικής φιλολογίας Πανάγου Κωνσταντίνα η οποία έκανε την μετάφραση κάποιων οικονομικών όρων στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.

Στην διάλεξη όπου πραγματοποίησε ο Καθηγητής Παπαευσταθίου Μάριος , εξήγησε εμπεριστατωμένα κάποιους όρους της δράσης, έγινε επίδειξη και προσομοίωση καινοτόμων μεθόδων αναφορικά με το Digital Marketing-τα Social Media και της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Νέα Ψηφιακή Εποχή που είναι σημαντική πρόκληση για όλους μας. Αναφέρθηκαν στους μαθητές τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης που είναι : Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, YouTube, Instagram and Linkedin και μετά από γόνιμο και εποικοδομητικό διάλογο μέσω της διαφοροποιημένης διδασκαλίας λέχθηκε ότι το instagram χρησιμοποιείται περισσότερο από τους μαθητές μας και το facebook περισσότερο από τους εκπαιδευτικούς.

Στο μάθημα της οικονομίας, η τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) και τα social media μπορούν να έχουν διάφορες επιδράσεις και να παίξουν σημαντικό ρόλο .Η συνδυασμένη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και του μάρκετινγκ στα κοινωνικά μέσα είναι ένας δυναμικός τομέας με πολλές δυνατότητες. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των καμπανιών μάρκετινγκ και της παρουσίας σας στα κοινωνικά δίκτυα.

ΠΗΓΗ: eleftherostypos.gr

Δείτε επίσης: Ξεκίνησε η Διάσκεψη Ειρήνης στο Κάιρο – Μητσοτάκης: Η Χαμάς δεν είναι με το μέρος του παλαιστινιακού λαού

Loading

Play