Tο Spotify παραμένει ο βασιλιάς στο streaming της μουσικής
Όπως αναφέρει νέα έρευνα της MIDIA Research προηγείται με διαφορά των ανταγωνιστών του καθώς κατέχει το 31% στην συγκεκριμένη αγορά. Τα δεδομένα αυτά αφορούν το τελευταίο τρίμηνο του 2021
Δελυτερο έρχεται το Apple Music, με 15% και ακολουθεί το Amazon Music με 13% τα Tencent Music και YouTube Music με 13% και 8% αντίστοιχα. Η έρευνα όμως αναφέρει πως το YouTube Music είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη υπηρεσία.
Γενικότερα η συγκεκριμένη αγορά αυξήθηκε κατά 26,4% φτάνοντας συνολικά τους 523,9 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως.
Δείτε επίσης: Η Microsoft εξαγοράζει την Activision Blizzar – Η μεγαλύτερη εξαγορά της ιστορίας
- Η καινοτομία της Nespresso Professional και της PHEE: Από τα υπολείμματα καφέ σε βιώσιμα προϊόντα
- Τουρκία: Ο Μπαχτσελί προειδοποιεί τον Τραμπ να επιλέξει ανάμεσα στο διεθνές δίκαιο και την υποστήριξη Ελλάδας-Κύπρου
- Φορολογικό νομοσχέδιο: Ευκαιρίες βελτιώσεων για κενές κατοικίες και Airbnb
- Αυξημένη κίνηση: Ο Κηφισός και η Αττική Οδός στο επίκεντρο καθυστερήσεων
- Ο Μητσοτάκης επικεντρώνεται στον Ανδρουλάκη και ταυτίζει το ΠΑΣΟΚ με τον ΣΥΡΙΖΑ