Tο Spotify παραμένει ο βασιλιάς στο streaming της μουσικής
Όπως αναφέρει νέα έρευνα της MIDIA Research προηγείται με διαφορά των ανταγωνιστών του καθώς κατέχει το 31% στην συγκεκριμένη αγορά. Τα δεδομένα αυτά αφορούν το τελευταίο τρίμηνο του 2021
Δελυτερο έρχεται το Apple Music, με 15% και ακολουθεί το Amazon Music με 13% τα Tencent Music και YouTube Music με 13% και 8% αντίστοιχα. Η έρευνα όμως αναφέρει πως το YouTube Music είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη υπηρεσία.
Γενικότερα η συγκεκριμένη αγορά αυξήθηκε κατά 26,4% φτάνοντας συνολικά τους 523,9 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως.
Δείτε επίσης: Η Microsoft εξαγοράζει την Activision Blizzar – Η μεγαλύτερη εξαγορά της ιστορίας
- Πρώτη «καμπάνα» για το Μάτι | Ποινή φυλάκισης 2 ετών με αναστολή στον πρώην διοικητή του Ενιαίου Συντονιστικού Κέντρου Επιχειρήσεων
- Κικίλιας: «Μας ανησυχεί πιο πολύ η Θεσσαλία»
- Λάρισα: Καραμπόλα τριών οχημάτων – Δύο γυναίκες τραυματίστηκαν
- Ανακοίνωση του ΣΕΤΕΠΕ για τους ντελιβεράδες ενόψει κακοκαιρίας – «Συνάδελφοι δεν είμαστε αναλώσιμοι»
- Ερντογάν: «Η επίσκεψη του κ. Μητσοτάκη θα είναι ανταποδοτική»