Αντίθετος ΣΥΡΙΖΑ οποιαδήποτε ιδέα μεταφοράς. Την αντίθεσή του «σε οποιαδήποτε ιδέα μεταφοράς των αρχαιοτήτων» από το σταθμό Βενιζέλου του Μετρό, εκφράζει με ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ Θε…. Αντίθετος ΣΥΡΙΖΑ οποιαδήποτε ιδέα μεταφοράς. Την αντίθεσή του «σε οποιαδήποτε ιδέα μεταφοράς των αρχαιοτήτων» από το σταθμό Βενιζέλου του Μετρό, εκφράζει με ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ Θε…. ροη
Την αντίθεσή του «σε οποιαδήποτε ιδέα μεταφοράς των αρχαιοτήτων» από το σταθμό Βενιζέλου του Μετρό, εκφράζει με ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης.
«Αποφασισμένη να γκρεμίσει οτιδήποτε θυμίζει τον ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται πως είναι η κυβέρνηση της ΝΔ. Αυτή τη φορά, δια στόματος του βουλευτή της, κ. Στράτου Σιμόπουλου, ο οποίος δηλώνοντας πως “η περίπτωση του σταθμού Βενιζέλου του Μετρό δυστυχώς αποδεικνύει πόσο οι ιδεοληψίες και η επικοινωνία μπορούν να οδηγήσουν σε αξεπέραστα προβλήματα ένα έργο και να κρατήσουν σε “ομηρία” το κέντρο μίας πόλης”, δείχνει τις προθέσεις της κυβέρνησης για το πολύπαθο έργο του Μετρό της Θεσσαλονίκης», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Υπογραμμίζεται, δε, ότι το έργο του Μετρό «όταν ανέλαβε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ το 2015 ήταν σταματημένο, οι εργαζόμενοι ήταν απλήρωτοι ενώ είχαν δημιουργηθεί τεράστια προβλήματα στην πόλη. Σύντομα όμως όλα αποκαταστάθηκαν, τα έργα ξεκίνησαν κανονικά και τώρα βρισκόμαστε μερικούς μήνες πριν από την ολοκλήρωση του έργου και τη λειτουργία του μετρό».
Ο ΣΥΡΙΖΑ σημειώνει ακόμα πως ο κ. Σιμόπουλος επαναφέρει το θέμα της απόσπασης των αρχαίων της Βενιζέλου «για ένα ιδεοληπτικό πείσμα», με το επιχείρημα της καθυστέρησης και της αύξησης του κόστους, επισημαίνοντας πως ο πρόεδρος του Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος έχει πει ότι «η αλλαγή σχεδιασμού σημαίνει νέες καθυστερήσεις ενώ ανυπολόγιστο θα είναι και το κόστος με τις αποζημιώσεις που θα ζητήσουν οι εργολάβοι, το εργατικό κόστος και, κυρίως, η ταλαιπωρία ολόκληρης της πόλης» και θα οδηγήσει σε επιπλέον καθυστέρηση στην παράδοση του σταθμού αντί για το 2023 το 2027.
Διαβάστε επίσης:
“Απόσπαση και επανατοποθέτηση αρχαιοτήτων η λύση για τον σταθμό Βενιζέλου του μετρό”