Γ. Γεωργαντάς : Μέχρι τα Χριστούγεννα τα πρώτα αποτελέσματα για τις αλλαγές στις ψηφιακές συναλλαγές των πολιτών με τις δημόσιες υπηρεσίες

Γ. Γεωργαντάς : Μέχρι τα Χριστούγεννα τα πρώτα αποτελέσματα για τις αλλαγές στις ψηφιακές συναλλαγές των πολιτών με τις δημόσιες υπηρεσίες

Μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχουν δρομολογηθεί οι πρώτες αλλαγές  στις ψηφιακές συναλλαγές των πολιτών με το δημόσιο, δήλωσε το απόγευμα ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης για θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών κ Γιώργος Γεωργαντάς, κατά την διάρκεια συνέντευξης που παραχώρησε στο περίπτερο 12-Digital Greece της 84ης ΔΕΘ.
“ Κάποιες από τις παρεμβάσεις μας είναι απλά διοικητικές, κάποιες  άλλες απαιτούν και νομοθετικές παρεμβάσεις και κάποιες άλλες πρέπει να υποστηριχθούν από αναγκαίες τεχνικές προετοιμασίες και συστήματα. Οι πρώτες, που είναι απλές διοικητικές παρεμβάσεις, διοικητικές πράξεις, όπως εξήγησε ο κ Γεωργαντάς, μέσα στους επόμενους μήνες θα μπορέσουμε να δούμε απτά αποτελέσματα που θα διευκολύνουν τον Έλληνα πολίτη στις συναλλαγές του με την ελληνική δημόσια διοίκηση. Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου, πρόσθεσε, έχει θέσει ως στόχο μέχρι τα Χριστούγεννα να έχουμε συγκεκριμένα μετρήσιμα αποτελέσματα από τις πρώτες αυτές παρεμβάσεις μας”.
“ Ο πολίτης δεν μπορεί να είναι διαμετακομιστής εγγράφων” είπε χαρακτηριστικά ο κ Γεωργαντάς. “Αρχή μας είναι ότι αν υπάρχει ένα δεδομένο στο δημόσιο που δόθηκε από εμάς μία φορά είναι υποχρεωμένο το ελληνικό δημόσιο να το διακινεί το ίδιο εσωτερικά σε όποιο σημείο θα μας χρειαστεί. Αυτή η αρχή θα τηρηθεί έτσι ώστε για να μην υπάρχει η ταλαιπωρία  για τον πολίτη, να μην χάνει χρόνο και χρήμα, να υπάρχει διαφάνεια στις συναλλαγές του. Ευελπιστούμε ότι με την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη που θα είναι η κατάληξη της προσπάθειας μας, ο πολίτης είτε από τον υπολογιστή του σπιτιού, είτε από το κινητό του ή τα ΚΕΠ να εξυπηρετείται on line σ ένα πολύ μεγάλο φάσμα υπηρεσιών του δημοσίου”, πρόσθεσε.
Απαντώντας σε ερώτηση για τον ρόλο των ΚΕΠ στον ψηφιακό μετασχηματισμό του ελληνικού δημοσίου, ο υφυπουργός ανέφερε πως “ σήμερα τα ΚΕΠ θεωρητικά μπορούν να προσφέρουν 1000 υπηρεσίες στον Έλληνα πολίτη που θα απευθυνθεί σ αυτά. Από αυτές η δυνατότητα της on line σύνδεσης και της εξυπηρέτησης του πολίτη είναι μόνο στις 56. Σ όλες τις άλλες τα ΚΕΠ διαμεσολαβούν ανάμεσα στον πολίτη και στις υπηρεσίες και πολλές φορές όχι με μεγάλη επιτυχία και με καθυστέρηση η οποία δεν οφείλεται  στα στελέχη των ΚΕΠ ,τα οποία έχουν καταξιωθεί στη συνείδηση του πολίτη ως ένας θεσμός που προσέφερε πάρα πολλά. Πρέπει η δυνατότητα της άμεσης πρόσβασης και των ΚΕΠ και από τις άλλες ψηφιακές πύλες να είναι όσο το δυνατόν  ευρύτερη για την εξυπηρέτηση του πολίτη. Τα ΚΕΠ θα συνεχίσουν να υφίστανται και να λειτουργούν ενισχυμένα καθώς η παρουσία τους είναι αναγκαιότερη στον ψηφιακό μετασχηματισμό”.

Θ.Τ.
 

© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.

Loading

Play