Απίστευτη ταλαιπωρία για εκατοντάδες ταξιδιώτες στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» και ειδικά για κάποιους που αντί να αφιχθούν στη Θεσσαλονίκη, κατέληξαν στη Ρουμανία!
Συγκεκριμένα, περίπου 200 άτομα που επέβαιναν σε αεροπλάνο εταιρείας χαμηλού κόστους προσγειώθηκαν στην Τιμισοάρα. Μάλιστα, όπως καταγγέλλουν, στη συνέχεια η εταιρεία… προσφέρθηκε να τους μεταφέρει στον προορισμό τους με λεωφορεία.
«Μας πέταξαν στο αεροδρόμιο. Μας είπαν στην αρχή να μην βγούμε από το αεροσκάφος, μετά να βγούμε. Δεν έχουμε καμία ακριβή υπεύθυνη ενημέρωση. Στις προσπάθειες που κάναμε να επικοινωνήσουμε με την πρεσβεία, τα περισσότερα τηλέφωνα δεν λειτουργούσαν. Κάποια στιγμή μας απάντησαν ότι δεν είναι δική τους αρμοδιότητα, παρά μόνο αν έχουν χαθεί ταξιδιωτικά έγγραφα», κατήγγειλε στον ΣΚΑΪ ένας εκ των επιβατών και πρόσθεσε: «Δεν υπάρχει κάτι να φάμε. Δεν μας έχουν δώσει ένα ποτήρι νερό. Κάποιοι πήραν το λεωφορείο σε αυτές τις τραγικές καιρικές συνθήκες».
Αξίζει να σημειωθεί, μάλιστα, ότι μεταξύ των επιβατών βρίσκονταν και οικογένειες με μικρά παιδιά, ενώ υπάρχουν καταγγελίες για έλλειψη θέρμανσης στα λεωφορεία που ανέλαβαν να τους μεταφέρουν από τη Ρουμανία στη Θεσσαλονίκη.
Ταλαιπωρία και στη Θεσσαλονίκη
Πολλά προβλήματα, εξάλλου, αντιμετώπισαν και αρκετοί επιβάτες που διανυκτέρευσα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», μετά τις αναβολές ή ακυρώσεις των πτήσεών τους.
Μάλιστα, κάποιοι έφτασαν ακόμη και στο σημείο να κοιμηθούν στις τουαλέτες του αεροδρομίου!
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Fraport, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν την αποκλειστική ευθύνη για την ενημέρωση των ταξιδιωτών και για την επιλογή προορισμών ανακατεύθυνσης.
Όπως διευκρίνισε ο ίδιος, οι ακυρώσεις δεν οφείλονται στην παρουσία χιονιού ή πάγου στο διάδρομο, αλλά στο χρόνιο πρόβλημα χαμηλής νέφωσης που μειώνει την ορατότητα των πιλότων.