INTIME

Διαφημιστική δαπάνη 400.000€ για το Μετρό Θεσσαλονίκης που δεν υπάρχει!

Μετά την παγκόσμια πρωτοτυπία των εγκαινίων για το… Μετρό Θεσσαλονίκης, χωρίς τους συρμούς, τώρα προχωρά και η προβολή του στα μέσα ενημέρωσης.

propoli
Παρά το γεγονός, ότι το μετρό Θεσσαλονίκης δεν πρόκειται να λειτουργήσει πριν το 2020, το Διοικητικό Συμβούλιο της Αττικό Μετρό ενέκρινε την περασμένη εβδομάδα σχέδιο για την επικοινωνιακή προβολή του έργου, το οποίο απέχει αρκετά ακόμα από την παράδοσή του, καταθέτοντας τον φάκελο προς έγκριση από την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής.

Η χρηματοδότηση της διαφημιστικής προβολής ύψους 400.000 ευρώ θα προέλθει από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» ΕΣΠΑ 2014-2020.

Σύμφωνα με την απόφαση, σε παραδοσιακά ΜΜΕ θα διατεθούν 290.000 ευρώ, με το 30% αυτών να διατίθεται σε περιφερειακά ΜΜΕ. Από αυτά, 150.000 ευρώ θα δοθούν σε τηλεοπτικούς σταθμούς (45.000 ευρώ σε περιφερειακά ΜΜΕ), 30.000 ευρώ σε ραδιοφωνικούς σταθμούς (9.000 ευρώ σε περιφερειακά ΜΜΕ) και 110.000 ευρώ σε έντυπα (33.000 ευρώ σε περιφερειακά ΜΜΕ).

Τα υπόλοιπα 110.000 ευρώ θα διατεθούν για την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού σχετικά με το Μετρό Θεσσαλονίκης, την προβολή μέσω ηλεκτρονικών ΜΜΕ και την κατασκευή νέας ιστοσελίδας.

Loading