Με αφορμή τo 8th UNWTO International Meeting on Silk Road Tourism που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης (συνδεδεμένο μέλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού και ένας από τους οικοδεσπότες-φορείς της Συνάντησης) προσέθεσε ένα ξεχωριστό τουριστικό προϊόν της πόλης στο χαρτοφυλάκιο των προτεινόμενων προϊόντων που παρουσιάζουν οι συμμετέχουσες χώρες στο Δρόμο του Μεταξιού: Πρόκειται για ένα μεταξωτό μαντίλι με την «Ιστορία της Γοργόνας», τον πιο διαδεδομένο μύθο της Θεσσαλονίκης. Ο μύθος αναφέρεται στην αδελφή του Μέγα Αλέξανδρου, η οποία ρωτά μεσοπέλαγα τους ναυτικούς αν αυτός «ζει και βασιλεύει».
Η διοίκηση του Οργανισμού επέλεξε να προσθέσει στα εργαλεία μάρκετινγκ της πόλης το μεταξένιο μαντήλι με χρώματα και σχήματα που συνδέουν το «Μύθο της Γοργόνας» και μοιράστηκε σε όλους τους συμμετέχοντες.
«Η 8η Διεθνής Συνάντηση για τον τουρισμό στο Δρόμο του Μεταξιού πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά εκτός Ασίας. Η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη που την φιλοξένησε κι είναι ενδεικτικό της σημασίας που έχει σ’ αυτό το πρόγραμμα» ανέφερε η αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης της ΠΚΜ και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου.
«Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι από τριάντα χώρες. Ξεδιπλώθηκαν μεταξένιες ιστορίες για τον τουρισμό και όχι μόνο. Αναδείξαμε τον κομβικό ρόλο της Θεσσαλονίκης ως σταυροδρόμι Ανατολής και Δύσης. Λιμάνι και εξέχουσας γεωγραφικής και ιστορικής σημασίας περιοχή» πρόσθεσε.
Τριακόσια και πλέον μεταξωτά μαντήλια της πόλης, με «την ονοματοδότρια βασίλισσα Θεσσαλονίκη, τον ανίκητο βασιλιά και στρατηλάτη που ΖΕΙ και βασιλεύει», ταξιδεύουν αυτές τις ώρες σε διάφορες περιοχές του κόσμου μέσω εκπροσώπων των χωρών που συμμετείχαν στην 8η συνάντηση μεταφέροντας τον μύθο της γραμμένο και σε ένα μικρό πάπυρο που συνόδευε το δώρο που τους προσφέρθηκε, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση του ΟΤΘ.
«Επενδύουμε στην ιστορία που θα διαδοθεί και θα απλωθεί στο Δρόμο του Μεταξιού» σημειώνει η κ. Πατουλίδου και προσθέτει: «Έχει διαπιστωθεί ότι 200 εκατομμύρια ταξιδιώτες μοιράζονται στα social media τις ιστορίες τους. Από ένα δισ. ταξιδιώτες το 35% επηρεάζεται από τις ιστορίες που τους διηγούνται οι φίλοι τους και ετοιμάζουν το επόμενο ταξίδι τους επηρεασμένοι από αυτές… Και η Θεσσαλονίκη έχει πολλές ιστορίες να διηγηθεί».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ