Μυλόπουλος: «Άμεση αποκατάσταση των βαγονιών του μετρό»

Την έναρξη της τελευταίας φάσης, αυτής των δοκιμών λειτουργίας του έργου του μετρό Θεσσαλονίκης, σηματοδοτεί η άφιξη και η τροχιοδρόμηση του πρώτου συρμού στο Αμαξοστάσιο της Πυλαιάς, επισήμανε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος.

propoli

Υπογραμμίζοντας ότι συνολικά θα μπουν στις ράγες 18 συρμοί, ο κ. Μυλόπουλος τόνισε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι:«Έχοντας ολοκληρώσει το κατασκευαστικό αντικείμενο του έργου του μετρό της Θεσσαλονίκης, με τις σήραγγες να έχουν διανοιχτεί και στις δύο γραμμές, Θεσσαλονίκης και Καλαμαριάς, και με τους υπόγειους σταθμούς να είναι ολοκληρωμένοι κατασκευαστικά στο μεγαλύτερό τους μέρους, αυτό που απομένει είναι η ολοκλήρωση της εγκατάστασης επιδομής, της τρίτης ρευματοφόρου γραμμής και αυτής των Ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων. Έτσι θα ξεκινήσουν οι δοκιμές λειτουργίας μέσα στο αμαξοστάσιο της Πυλαιάς και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια κατά μήκος της βασικής γραμμής».

Ως αποτέλεσμα, «το έργο της βασικής γραμμής θα λειτουργήσει εντός των χρονοδιαγραμμάτων που θέσαμε από την αρχή που αναλάβαμε, δηλαδή τέλους του 2020 και εντός του 2021 θα τεθεί σε λειτουργία και το έργο της επέκτασης του μετρό στην Καλαμαριά» πρόσθεσε.

«Οι πολίτες…περιμένουν με ανυπομονησία τη λειτουργία του Μετρό»

Το γεγονός ότι στις 16/5 μπήκε στις ράγες ο πρώτος, από τους συνολικά 18 συρμούς στο Αμαξοστάσιο της Πυλαίας, «αγκαλιάστηκε με ενθουσιασμό από την κοινωνία της Θεσσαλονίκης» σημείωσε ο κ. Μυλόπουλος, προσθέτοντας ότι «οι πολίτες έχουν πλέον αντιληφθεί πλήρως την πρόοδο του έργου, χαίρονται με τις εξελίξεις και περιμένουν με ανυπομονησία της λειτουργία του, δεδομένης της ταλαιπωρίας και των μεγάλων καθυστερήσεων που βίωσαν τα προηγούμενα χρόνια».

Υπενθυμίζεται ότι ο πρώτος συρμός που μπήκε στις ράγες στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας, περιλαμβάνει τέσσερα βαγόνια και είναι χωρητικότητας 450 ατόμων. Το συνολικό μήκος του συρμού είναι 51 μέτρα, ενώ κάθε βαγόνι έχει μήκος περίπου 12,5 μέτρων.

Η… αποκατάσταση των βαγονιών

Αναφερόμενος στο συμβάν με τους αγνώστους που ζωγράφισαν γκράφιτι σε ένα μέρος των βαγονιών, ο κ. Μυλόπουλος ξεκαθάρισε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «ο ανάδοχος, δηλαδή ο εργολάβος, είναι ο υπεύθυνος για τη φύλαξη και την ασφάλεια στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας και των συρμών, μέχρι τη λειτουργία του έργου του μετρό Θεσσαλονίκης» και πρόσθεσε ότι «ήδη ο ανάδοχος, που είχε αναθέσει σε ιδιωτική εταιρεία security τη φύλαξη στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας, έλαβε την εντολή να ενισχύσει τα μέτρα προστασίας των έργων, των συστημάτων και του τροχαίου υλικού στον χώρο». Επισήμανε δε ότι ο ανάδοχος έχει ήδη πάρει και την εντολή, για την άμεση αποκατάσταση των βαγονιών.

Loading