«Ποιος έδωσε εντολή να μην κυκλοφορήσουν λεωφορεία του ΟΑΣΘ, κ. Σπίρτζη;»

«Ποιος έδωσε εντολή να μην κυκλοφορήσουν λεωφορεία του ΟΑΣΘ, κ. Σπίρτζη;»

Ποιος έδωσε εντολή να μην κυκλοφορήσουν τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ το πρωί του Σαββάτου (5/1) στη Θεσσαλονίκη ρωτά ο Θεόδωρος Καράογλου τον αρμόδιο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη.

Ο βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας χαρακτηρίζει «πρωτοφανές  περιστατικό» το γεγονός ότι τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ παρέμειναν ακινητοποιημένα στα αμαξοστάσια λόγω της χιονόπτωσης των προηγούμενων ημερών. Γι’ αυτό και φέρνει το θέμα στη Βουλή, προκειμένου «να αποδοθούν ευθύνες σε όσους ταλαιπώρησαν χιλιάδες Θεσσαλονικείς στο όνομα μιας χαμηλής έντασης κακοκαιρίας και ενώ η κίνηση των οχημάτων στους κεντρικούς δρόμους της πόλης διεξαγόταν κανονικά».

Στοιχεία – σοκ για τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ

Μάλιστα, βασιζόμενος στην εφαρμογή τηλεματικής του ΟΑΣΘ, ο κ. Καράογλου παραθέτει συγκεκριμένα στοιχεία που πιστοποιούν την αδυναμία της διοίκησης του Οργανισμού  να παρέχει ικανοποιητικές υπηρεσίες στους Θεσσαλονικείς, οι οποίοι στερούνται οποιουδήποτε άλλου μέσου μαζικής μεταφοράς.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το συγκεκριμένο σύστημα, στις 17.38 του Σαββάτου 05 Ιανουαρίου 2019, στους κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης κινούνταν:

-ένα λεωφορείο στη γραμμή «3Κ» στο δρομολόγιο από ΙΚΕΑ προς Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό,

-δυο λεωφορεία στη γραμμή «5» από Κρήνη προς Βενιζέλου,

-ένα λεωφορείο στη γραμμή «10» από Χαριλάου προς Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό,

-ένα λεωφορείο στη γραμμή «12» στο δρομολόγιο από ΚΤΕΛ προς Κάτω Τούμπα

-και κανένα λεωφορείο στη γραμμή «14» στο δρομολόγιο από Άνω Τούμπα προς Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.

Παράλληλα, ο κ. Καράογλου ρωτά να μάθει τα εξής:

-Γιατί ο ΟΑΣΘ δεν λειτούργησε με λεωφορεία εξοπλισμένα με αντιολισθητικές αλυσίδες ώστε τα λεωφορεία να κινηθούν στους βασικούς οδικούς άξονες που ήταν «καθαροί» από το χιόνι;

-Διαθέτει ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης αντιολισθητικές αλυσίδες για όλα τα λεωφορεία του στόλου του;

-Πόσα από τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ είναι σε θέση (από μηχανολογικής άποψης) να κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης;

Loading

Play