“Σε ένα χρόνο από σήμερα η πόλη της Θεσσαλονίκης θα έχει εκατό 100 με 150 νέα λεωφορεία που χρειάζεται, προκειμένου να καλύπτονται οι ανάγκες των πολιτών”, εκτιμά ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.
Σε δηλώσεις του στο περιθώριο της τελετής εγκαινίων του πρώτου εμπορευματικού δρομολογίου της Rail Cargo Logistics Goldair, από τη βιομηχανική περιοχή της Σίνδου Θεσσαλονίκης ανέφερε ότι αυτός ο νέος στόλος λεωφορείων θα προκύψει από διαγωνισμό με τις διαδικασίες που προβλέπονται από τις δημόσιες συμβάσεις.
Δήλωσε ευχαριστημένος με τη λειτουργία του ΟΑΣΘ, στο πεδίο της καθημερινότητας, λέγοντας:
«Υπάρχουν τομείς στην καθημερινότητα του ΟΑΣΘ που είμαστε ικανοποιημένοι και αυτό έχει να κάνει με το κόστος του οργανισμού, με το τι πληρώνει ο πολίτης, την κοινωνική πολιτική, με τα εισιτήρια και με τα ρέστα που επιτέλους δεν τα βάζει κάποιος στην τσέπη του».
Δήλωσε δυσαρεστημένος με τους ρυθμούς επισκευής των λεωφορείων του ΟΑΣΘ, που αυτό και δρα απαγορευτικά στο να βγουν περισσότερα αστικά στους δρόμους της πόλης και να καλυφθούν οι ανάγκες.
Όπως πρόσθεσε: «Η γνώμη μου είναι, και αυτό θα γίνει άμεσα, ότι πρέπει ο ΟΑΣΘ να εφοδιαστεί με έναν επαρκή αριθμό νέων λεωφορείων. Η πόλη χρειάζεται 100-150 νέα λεωφορεία».
Σημείωσε, ακόμα, ότι υπήρξαν δυσκολίες στην μετάβαση του οργανισμού από τον ιδιωτικό στον δημόσιο τομέα και δεσμεύτηκε λέγοντας ότι υπάρχουν πολιτικές επιλογές συγκεκριμένες που θα υλοποιηθούν πολύ σύντομα. “Δεν γίνεται να είναι η ΕΛΒΟ σε εκκαθάριση και να κλείνει και να αναζητήσουμε πάλι για ακόμη μια φορά το σύνολο των λεωφορείων που χρειάζεται η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα και όλη η Ελλάδα από τις αγορές του εξωτερικού χωρίς να έχουμε στη χώρα μας μια στοιχειώδη παραγωγική δομή, για τη συμπαραγωγή λεωφορείων τόσο ηλεκτρικών, όσο και νέας τεχνολογίας”, τόνισε.