Στέλιος Παππάς: “Ο Κ. Καραμανλής είναι αδιάβαστος”

Έχουν δίκιο όσοι διαμαρτύρονται για τον ΟΑΣΘ παραδέχθηκε μιλώντας στον flash 99,4 και την εκπομπή «Μιλάμε Πολιτικά» ο πρώην πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς.

Όπως εξήγησε, ο ΟΑΣΘ μπήκε σε ένα πλάνο εκκαθάρισης. «Είχε χρόνο λήξης και δημιουργία καινούργιου φορέα μέχρι 3/12/2019. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας είχαμε εκπονήσει σχέδιο για την ψηφιοποίηση του οργανισμού, προβλεπόταν και η αλλαγή της τηλεματικής, ηλεκτρονικό εισιτήριο. είχαν μπει σε διαγωνισμό και τώρα έχουν παγώσει».

propoli

Ο κ. Παππάς ανέφερε ότι «είχε ξεκινήσει ο διαγωνισμός για νέα λεωφορεία από το Υπουργείο γιατί εμείς δεν μπορούσαμε να υπογράψουμε σύμβαση για μετά τις 3 Δεκεμβρίου». Πρόσθεσε ότι υπήρξε πρόβλεψη για οδηγούς και κοινωνική επανεκπαίδευση όλου του προσωπικού.

 «Ο οργανισμός καταγράφει κέρδος»

Κατηγόρησε τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλή ότι ήταν αδιάβαστος σε σχέση με τα οικονομικά του οργανισμού.

«Του έστειλα δύο επιστολές για την γενικότερη εικόνα του οργανισμού και μία για τα οικονομικά. Η βιωσιμότητα του οργανισμού ήταν απολύτως εξασφαλισμένη» σημείωσε ο κ. Παππάς.

΄Έκανε λόγο για «απόλυτο παραλογισμό» σε σχέση με τα όσα ακούγονται για τα οικονομικά στοιχεία του οργανισμού.

«Τα έσοδα μας ήταν παραπάνω από τα έξοδα μας και για αυτό είχαμε κέρδος. Από τον Αύγουστο του 2018 μέχρι τον Μάιο του 2019, υπάρχει κέρδος ύψους 4,6 εκατ. ευρώ είπε και τόνισε ότι πρώτη φορά στη ζωή του ΟΑΣΘ η διοίκηση του δημοσίευσε ισολογισμό. Είναι ακριβώς για να εξασφαλίζεται η φερεγγυότητα του οργανισμού».

Κάλεσε τον κ. Καραμανλή να είναι προσεκτικός στις διατυπώσεις του.

«Υπήρξε μπουκοτάζ»

«Πήγαμε στην ΕΛΒΟ και τα ανατάξαμε αλλά δεν είχαμε οδηγούς και κάναμε αίτημα και για οδηγούς. Σε κάποιους δεν άρεσε όμως αυτό. Άρχισε μετά μία διαδικασία μποϋκοτάζ. Κάποιοι άρχισαν να πριονίζουν τη διαδικασία» κατήγγειλε ο πρώην πρόεδρος του ΟΑΣΘ.

Ανέφερε ότι τον περασμένο Σεπτέμβρη υπήρχαν 400 λεωφορεία σε κίνηση. ; Πώς γίνεται να έβγαλαν περισσότερα 70 λεωφορεία παραπάνω σε δύο μήνες; Τα κρατούσαμε επίτηδες μέσα τα λεωφορεία; διερωτήθηκε ο κ. Παππάς.

Επεσήμανε ότι υπήρχε έλλειμμα οδηγών από την αρχή. «Δεν είχαμε οδηγούς, τεχνίτες, επιστημονικό προσωπικό. Μέχρι τότε λειτουργούσαν οι λίστες των βουλευτών για τις προσλήψεις του προσωπικού. και τις έχουμε δημοσιεύσει» τόνισε ο κ. Παππάς.

Με βάζει σε ανησυχία ότι τώρα θέλουν δημόσιο τον ΟΑΣΘ. «Για να τον κάνεις δημόσιο πρέπει να τον πιστεύεις. Ως αντιπολίτευση μας είπανε ότι θα είναι ιδιωτικός» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παππάς.

Η σύμβαση με τα ΚΤΕΛ

«Εμείς κρατήσαμε την εκμετάλλευση για τις συμβάσεις με το ΚΤΕΛ για τις 6 γραμμές. Υπάρχει η ρήτρα ώστε να επιτάσσονται αυτομάτως λεωφορεία και προσωπικό για να συνεχίσει το έργο, αν υπάρξει περίπτωση ότι σταματάει η σύμβαση» σημείωσε.

Αρνήθηκε ότι δεν έχει δεχθεί συνάντηση με μετόχους του ΟΑΣΘ. «Έχω κάνει συσκέψεις με όσους θέλανε. Υπήρξε μία λογική πυραμίδας. Η μετοχή του ΟΑΣΘ έκανε πάνω από 1 εκατ. ευρώ. Κάποιοι πλήρωσαν 100.000 – 300.000 ευρώ και το συμβόλαιο τους έγραφε 350 ευρώ» κατέληξε ο κ. Παππάς.

 

Loading