5 + 1 facts που πρέπει να γνωρίζετε για τη Fly Οver της Θεσσαλονίκης

Πρόκειται για έναν αυτοκινητόδρομο μήκους 13 χλμ., και θα περιλαμβάνει την κατασκευή μιας Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου – μήκους 4 χλμ. – σε συνεχή γέφυρα, 9 ανισόπεδους κόμβους, 10 νέες γέφυρες και 3 νέες σήραγγες

Fly Over σε τέσσερα χρόνια θα αποκτήσει η Θεσσαλονίκη διαβεβαίωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, μιλώντας το απόγευμα της Δευτέρας, στην επίσημη παρουσίαση του έργου «Αναβάθμιση της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης μέσω Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα».

propoli

1. Το έργο του Fly Over εντάσσεται στην ευρύτερη αναβάθμιση της Ανατολικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 373,2 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία αφορά συνολικά σε 13 χιλιόμετρα. Πρόκειται για κομβικό έργο υποδομής, καθώς θα διασφαλιστεί καλύτερη σύνδεση με το αεροδρόμιο «Μακεδονία», την Εγνατία Οδό, και τη Χαλκιδική. Yπολογίζεται πως θα μπορεί να εξυπηρετεί 10.000 οχήματα την ώρα ανά κατεύθυνση, διπλάσια σε σύγκριση με την υπάρχουσα κυκλοφοριακή ικανότητα. Τελικός στόχος είναι η εκτροπή 40% των οχημάτων από τον Περιφερειακό στον Flyover .

2. Μέσα στους επόμενους 3 μήνες, με αρχή την επόμενη εβδομάδα θα αρχίσει η εγκατάσταση των εργοταξίων τα οποία θα στηθούν κατά μήκος της περιφερειακής από την πλευρά του περιαστικού δάσους. Στην συνέχεια θα αποξηλωθεί η κεντρική νησίδα για να γίνει δρόμος και θα τοποθετηθεί στηθαίο ανάμεσα. Το ανώτατο όριο ταχύτητας θα είναι τα 60 χλμ.

3. To συγκοινωνιακό έργο της πόλης ενισχύεται με τρεις νέες εξπρές γραμμές ΟΑΣΘ που έχουν μπει σε λειτουργία. Οι τρεις γραμμές έχουν 16 νέα λεωφορεία και 122 νέα δρομολόγια εξυπηρέτησης των πολιτών. Στα σκαριά είναι επίσης δύο επιπλέον γραμμές με 20 επιπλέον οχήματα για τις δυτικές συνοικίες και κάποιες περιοχές της Τούμπας.

4. Τέλος μπαίνει στο παρκάρισμα, στη λεωφόρο Κωνσταντίνου Καραμανλή, όπως ενημέρωσε τους ιδιοκτήτες ΙΧ η Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης, λόγω του Fly Over. Η Κ. Καραμανλή έχει ενταχθεί σε Ειδικό Σχέδιο Εντατικής Τροχονομικής Αστυνόμευσης.  Τις επόμενες μέρες θα εντατικοποιηθούν οι τροχονομικοί έλεγχοι κατά μήκος κύριων οδικών αξόνων όπως είναι η Εγνατία, η Μοναστηρίου, Πολυτεχνείου, η Βενιζέλου, η Ανδριανουπόλεως, η Βασιλίσσης Όλγας.

5. Στην υπέργεια περιφερειακή αρτηρία δε θα υπάρχουν διόδια. Σύμφωνα με τον κ. Ταχιάο «Για τα επόμενα 26 χρόνια θα πληρώνεται ο ανάδοχος. Δεν πρεπει να λέμε ότι υπάρχει περίπτωση διοδίων. Εκτός αν θέλουμε να υπονομεύσουμε εν τη γενέσει του το έργο».

6. Όσον αφορά το κόψιμο των δέντρων στην περιοχή των Κωνσταντινοπολίτικων, ο Νίκος Ταχιάος ήταν κάθετος για την προστασία του δάσους, λέγοντας χαρακτηριστικά «Η δαιμονοποίηση ξεκινά από την παραπληροφόρηση». «Θα κοπούν δέντρα μονο σε 82 στρέμματα. Όχι 82.000 δέντρα ούτε 82.000 στρέμματα», συμπλήρωσε. Σχετικά με τις φήμες κατάργησης του ποδηλατόδρομου στην Λεωφόρο Νίκης, ο κ. Ταχιάος αποσαφήνισε ότι δεν υπάρχει απόφαση για τον ποδηλατόδρομο στην Νίκης. «Προφανώς υπάρχει plan b. Αλλά δεν ανακοινώνεται σήμερα», είπε.

Δείτε επίσης: Τέλος το παρκάρισμα σε κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης λόγω Flyover – Δείτε αναλυτικά που απαγορεύεται

Loading