Αύξηση 3,6% στις αγορές Ελλήνων κατά το πρώτο δίμηνο του έτους

Αύξηση 3,6% στις αγορές Ελλήνων κατά το πρώτο δίμηνο του έτους

Ανοδικά κινήθηκαν στο πρώτο δίμηνο φέτος η παραγωγή, οι λιανικές πωλήσεις και οι εξαγωγές της χώρας μας στο πεδίο της ένδυσης και της κλωστοϋφαντουργίας, όπως γνωστοποιεί σε σημερινή του ανακοίνωση ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδας (ΣΕΠΕΕ).

Συγκεκριμένα, κατά τον σύνδεσμο, ο δείκτης παραγωγής σημείωσε άνοδο της τάξης του 2,8% στην ένδυση και 4,1% στην κλωστοϋφαντουργία στο πρώτο δίμηνο φέτος σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Οι λιανικές πωλήσεις στην Ελλάδα «έτρεξαν» με +3,6%. Οι εξαγωγές σημείωσαν θετική μεταβολή της τάξης του 1,7% στο πρώτο δίμηνο φέτος, όταν το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι υποχωρούσαν κατά 22,3%.

Η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας στο πρώτο δίμηνο φέτος ανήλθε σε 301 εκατ. ευρώ, έναντι των 295 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με αυτές των ενδυμάτων να σημειώνουν μικρή μείωση κατά 1,2%, ενώ στον αντίποδα αυτές της κλωστοϋφαντουργίας «κάλπασαν» κατά 8% και του βαμβακιού διαμορφώθηκε στο +1%.

Βέβαια, αύξηση κατά 8,8% εμφάνισαν την ίδια περίοδο και οι εισαγωγές της αλυσίδας ένδυσης-κλωστοϋφαντουργίας στη χώρα μας και η συνολική τους αξία ανήλθε σε 565 εκατ. ευρώ στο πρώτο δίμηνο του 2025, έναντι των 520 εκατ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο του 2024. Σύμφωνα με τον ΣΕΠΕΕ, η αύξηση των εισαγωγών της κλωστοϋφαντουργίας ήταν μεγαλύτερη και ανήλθε σε 16%, ενώ της ένδυσης διαμορφώθηκε στο +7,2%.

Loading

Play