Αύξηση τζίρου και μείωση κερδών για τον ΟΛΘ ΑΕ στο πρώτο εξάμηνο 2020

Αύξηση τζίρου και μείωση κερδών για τον ΟΛΘ ΑΕ στο πρώτο εξάμηνο 2020

Με αύξηση του κύκλου εργασιών και μικρή μείωση των κερδών μετά φόρων έκλεισε το πρώτο εξάμηνο του 2020 ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης ΑΕ (ΟΛΘ ΑΕ), με τα συνολικά έσοδα να διατηρούν θετικό πρόσημο, παρά τις προκλήσεις για τις μεταφορές παγκοσμίως, λόγω της πανδημίας.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις του εξαμήνου, που ενέκρινε χθες το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας, ο τζίρος της ΟΛΘ ΑΕ ανήλθε σε 34,69 εκατ. ευρώ, έναντι 32,95 εκατ. το 2019, αυξημένος κατά 5,3%. Η μεταβολή αυτή οφείλεται, όπως διευκρινίζεται σε σχετική ανακοίνωση, σε αύξηση των εσόδων από τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων κατά 2,9 εκατ. ευρώ (14,3%) και μείωση εκείνων από τον Σταθμό Συμβατικού Φορτίου κατά 1,2 εκατ. (-10,3%). Τα κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε 7,8 εκατ. ευρώ το 2020 έναντι 8 εκατ. στο εξάμηνο του 2019, μειωμένα κατά 2,4%.

Το συνολικό λειτουργικό κόστος αυξήθηκε στο εξάμηνο κατά 12,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019, συνεπεία εξόδων και δαπανών που προέκυψαν από την καταβολή αποζημίωσης στελεχών που αποχώρησαν, βάσει σχετικής απόφασης της τακτικής γενικής συνέλευσης του περασμένου Ιουνίου. Επίσης, στο πλαίσιο των δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η ΟΛΘ ΑΕ προχώρησε σε στήριξη του Εθνικού Συστήματος Υγείας μέσω δωρεάς 300.000 ευρώ προς το νοσοκομείο «ΑΧΕΠΑ».

«Προσαρμόζοντας αυτά τα μη επαναλαμβανόμενα στοιχεία, καθώς και τον αντίκτυπο των νέων Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, που τέθηκαν σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2020, το λειτουργικό κόστος είναι αντίστοιχο με το κόστος του 1ου εξαμήνου του 2019 και πολύ χαμηλότερο από το λειτουργικό κόστος του 2ου εξαμήνου του 2019», υπογραμμίζεται σε ανακοίνωση της εταιρείας.

Σχολιάζοντας τα μεγέθη του εξαμήνου ο εκτελεστικός πρόεδρος της ΟΛΘ Α.Ε., Αθανάσιος Λιάγκος, δήλωσε: «Το γεγονός πως τα συνολικά έσοδα της εταιρείας παρουσίασαν ανοδική πορεία το πρώτο εξάμηνο του 2020 είναι ιδιαίτερα θετικό, ειδικά εάν λάβει κανείς υπόψιν του τις προκλήσεις με τις οποίες βρέθηκε αντιμέτωπος ο κλάδος των μεταφορών σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο. Παραμένουμε αισιόδοξοι και επικεντρωμένοι στο στρατηγικό μας στόχο, που δεν είναι άλλος από την ανάπτυξη του λιμένος της Θεσσαλονίκης και την υλοποίηση του επενδυτικού μας πλάνου».

©Πηγή: amna.gr

Loading