Συνεχίζεται ο οργανωτικός μετασχηματισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων με λειτουργία νέων Υπηρεσιών Φορολογικής Εξυπηρέτησης στην Αττική και ενσωμάτωση αρμοδιοτήτων στις κεντρικές φορολογικές υπηρεσίες ΚΕΦΟΔΕ Αττικής και ΚΕΒΕΙΣ Θεσσαλονίκης. Οι εξελισσόμενες μεταρρυθμίσεις αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του στρατηγικού σχεδιασμού της ΑΑΔΕ για τον εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης, την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των φορολογούμενων.
Ειδικότερα, σήμερα:
1. μεταφέρονται στο Κέντρο Φορολογικών Διαδικασιών και Εξυπηρέτησης (ΚΕΦΟΔΕ) Αττικής οι αρμοδιότητες φορολογίας εισοδήματος, ΦΠΑ, ειδικών φορολογιών και μητρώου καθώς και εφαρμογής των διατάξεων περί τήρησης βιβλίων και έκδοσης στοιχείων από τις ΔΟΥ ΙΓ Αθηνών, Αμαρουσίου, Κηφισιάς, Κορωπίου, Παλλήνης, ΦΑΕ Αθηνών και ΦΑΕ Πειραιά.
Για θέματα που εμπίπτουν στις παραπάνω αρμοδιότητες, οι φορολογούμενοι εξυπηρετούνται ψηφιακά, από το ΚΕΦΟΔΕ Αττικής, στις εφαρμογές «Τα Αιτήματά μου» και «Τα Ραντεβού μου», μέσα από την ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) ή μέσω της εφαρμογής για κινητές συσκευές myAADEapp.
Ενόψει των παραπάνω αλλαγών, σήμερα, από τις 11:00, οι φορολογούμενοι θα μπορούν να κλείνουν ραντεβού ψηφιακά μέσω της εφαρμογής «Τα Ραντεβού μου» με τις νεοσύστατες 3η, 5η, 6η, 7η Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης και 1η και 2η Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης ΑΕ.
2. Αρχίζει η λειτουργία των νέων Υπηρεσιών Φορολογικής Εξυπηρέτησης Αττικής, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:
ΔΟΥ Μετεξέλιξη
ΙΓ Αθηνών 3η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης, Λεωφ. Βεΐκου 139, Γαλάτσι (πρώην ΔΟΥ ΙΓ Αθηνών)
Αμαρουσίου 5η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης, Αγίου Κωνσταντίνου & Πλαταιών 57, Μαρούσι (πρώην ΔΟΥ Αμαρουσίου)
Κηφισιάς 6η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης, Αχαρνών 43, Κηφισιά (πρώην ΔΟΥ Κηφισιάς)
ΦΑΕ Αθηνών 1η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης ΑΕ, Αρτεμισίου 18-20, Αθήνα (πρώην ΔΟΥ ΦΑΕ Αθηνών)
ΦΑΕ Πειραιά 2η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης ΑΕ, Νοταρά 38-40, Πειραιάς (πρώην ΔΟΥ ΦΑΕ Πειραιά)
Κορωπίου και Παλλήνης (Ενοποίηση) 7η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης, Εθνικής Αντιστάσεως 43, Παλλήνη (πρώην ΔΟΥ Παλλήνης)
Επισημαίνεται ότι στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης παρέχονται υπηρεσίες:
– παραλαβής κλειδαρίθμου και ΑΦΜ (για τις περιπτώσεις που οι φορολογούμενοι επιλέγουν την ταυτοποίηση με αυτοπρόσωπη παρουσία),
– εξυπηρέτησης/καθοδήγησης των φορολογούμενων στη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών της ΑΑΔΕ,
– διαχείρισης θεμάτων σχετικά με την ακινησία των οχημάτων (επιβατικών και δίκυκλων ΙΧ), όπως παραλαβή δήλωσης ακινησίας σε περίπτωση οχημάτων αποβιωσάντων, άρση ακινησίας, διαβίβαση άδειας και πινακίδων για διαγραφή οχημάτων, καταχώρηση αναγκαστικών ακινησιών,
– υποβολής αιτήματος, εκ μέρους του φορολογούμενου, στην πλατφόρμα «Τα αιτήματά μου», κατόπιν ταυτοποίησης και έγγραφης συναίνεσής του.
Η εξυπηρέτηση των φορολογούμενων στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης θα γίνεται με:
– ραντεβού, που θα κλείνουν ψηφιακά στην εφαρμογή «Τα Ραντεβού μου», μέσα από την ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) ή μέσω της εφαρμογής για κινητές συσκευές myAADEapp,
– φυσική παρουσία.
3. ολοκληρώνεται το Κέντρο Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕΒΕΙΣ) Θεσσαλονίκης με μεταφορά αρμοδιοτήτων των Τμημάτων Εσόδων και Δικαστικού & Νομικής Υποστήριξης και των υπόλοιπων ΔΟΥ Καλαμαριάς, Ζ Θεσσαλονίκης, Δ Θεσσαλονίκης, Ε Θεσσαλονίκης και ΦΑΕ Θεσσαλονίκης, του νομού Θεσσαλονίκης.
Όλες οι εφαρμογές θα είναι διαθέσιμες τη Δευτέρα 8/7 στις 11:00.
Επισημαίνεται ότι για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τα ανωτέρω, οι φορολογούμενοι μπορούν να τηλεφωνούν στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της ΑΑΔΕ, στο +30 213 162 1000, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 8:00 έως 15:00.
φωτ.αρχείου