Η υδροδότηση θα έχει αποκατασταθεί έως τις 12:30
Νέα διακοπή υδροδότησης είναι σε εξέλιξη αυτήν την στιγμή σε περιοχή της Θεσσαλονίκης.
Ειδικότερα, το νερό έχουν στερηθεί κάτοικοι και επαγγελματίες στην οδό Διβολη Γεωργίου 41 και σε όλες τις παρακείμενες οδούς, στην περιοχή της Τούμπας.
Η ΕΥΑΘ εκτιμά ότι η υδροδότηση αναμένεται να επανέλθει έως τις 12:30.
Δείτε επίσης:
- Οι προκλήσεις της ελληνικής οικονομίας: Δύο σενάρια ανάπτυξης και οι κίνδυνοι που παραμονεύουν
- Νέο πλήγμα για το κόμμα Καρυστιανού: Αποχώρησε κι ο πτέραρχος ε.α. Παπανικολάου – «Δεν υπάρχουν συλλογικές και δημοκρατικές διαδικασίες»
- Προσφυγικά: Η παρέμβαση Δούκα που οδήγησε σε αποκλιμάκωση – Σταμάτησε η απεργία πείνας του Χαντζή
- Βανδαλισμός στην Πλατεία Αγίου Γεωργίου: Εκτός λειτουργίας οι ηλεκτρικοί φορτιστές του Δήμου Ρεθύμνης
- Συναγερμός στην Πυροσβεστική για φωτιά στον Κουβαρά Αττικής
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr
![]()

