«Το ζητούμενο για εμάς είναι να παραμείνει ο δημόσιος χαρακτήρας της συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη» δήλωσε στον Flash99,4 και στην εκπομπή «Απλά Επικίνδυνοι» ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΟΑΣΘ Δημήτρης Τσερμενίδης.
Ο κ. Τσερμενίδης χαρακτήρισε θετική τη συνάντηση ανάμεσα στον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών Κώστα Καραμανλή και κλιμακίου του προεδρείου του ΟΑΣΘ στην οποία όπως είπε τέθηκαν επί τάπητος όλα τα θέματα που αφορούν τον Οργανισμό, μεταξύ των οποίων η συλλογική σύμβαση εργασίας και η πορεία του Οργανισμού.
Όσον αφορά στον καινούργιο νόμο ο κ. Τσερμενίδης σημείωσε πως «βελτιώνει κάποια άρθρα του νόμου Σπίρτζη» και χαρακτήρισε «θετικό σημείο το γεγονός ότι δίνει τη δυνατότητα στον ΟΑΣΘ να μπορεί να παίρνει μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ώσπου να ολοκληρωθούν οι διεργασίες» ενώ σημείωσε πως τα μεταχειρισμένα λεωφορεία είναι αξιόπιστα.
Ο κ. Τσερμενίδης εξέφρασε για ακόμη μία φορά την διαφωνία του όσον αφορά στην παραχώρηση γραμμών στο ΚΤΕΛ. «Έχουμε καταθέσει και γνωμοδοτικό σημείωμα των νομικών μας συμβούλων ότι αυτό είναι παράτυπο γιατί πάει απευθείας με ανάθεση στα ΚΤΕΛ. Βέβαια την κερκόπορτα των ΚΤΕΛ την άνοιξε ο Σπίρτζης και ο ΣΥΡΙΖΑ, δυστυχώς ενώ έκανε νόμο να έχει κρατικό τον ΟΑΣΘ τον ξεπούλησε σταδιακά σε καλούς ιδιώτες για το τους κακούς τους διώξαμε».
Όσον αφορά στην κατάσταση του στόλου των λεωφορείων είπε πως ο ΟΑΣΘ σήμερα έχει 622 λεωφορεία από τα οποία κυκλοφορούν 300 γιατί υπάρχουν μεγάλες βλάβες. Όπως είπε ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΟΑΣΘ σύμφωνα με τον νόμο του 2001 στη Θεσσαλονίκη τους χειμερινούς μήνες ο Οργανισμός πρέπει να κυκλοφορεί 522 λεωφορεία σε κάθε βάρδια».
Ακούστε τι είπε στον Flash 99,4 ο Δημήτρης Τσερμενίδης.