Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προσεγγίζει τουριστικά το Βέλγιο και την Ολλανδία, προβάλλοντας πτυχές του τουριστικού της προϊόντος που αντιστοιχούν στις προτιμήσεις κάθε ειδικού κοινού. Οι Ολλανδοί και οι Βέλγοι επιθυμούν να ταξιδεύουν όλες τις εποχές του χρόνου και ιδιαίτερα εκτός της υψηλής τουριστικής περιόδου. Οι Βέλγοι εστιάζουν σε προορισμούς που συνδυάζουν ψυχαγωγία και ξεκούραση, ενώ οι Ολλανδοί δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση για τη φύση και την περιπέτεια. Στο πλαίσιο αυτό, η Περιφέρεια συμμετείχε στο «Greek Tourism Roadshow», που πραγματοποιήθηκε στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας και στην Αμβέρσα του Βελγίου, αναδεικνύοντας τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα στους συγκεκριμένους τομείς.
Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων, τα στελέχη της Περιφέρειας πραγματοποίησαν περίπου είκοσι Β2Β συναντήσεις με εκπροσώπους τουριστικών γραφείων και τουριστικών πρακτόρων, καθώς και με δημοσιογράφους και διαμορφωτές κοινής γνώμης. Ξεχωριστό ενδιαφέρον εκδηλώθηκε για περιπατητικές διαδρομές που περιλαμβάνουν καταλύματα και δραστηριότητες από εξειδικευμένους οδηγούς, καθώς και για διαδρομές που συνδέονται με τον Μέγα Αλέξανδρο.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Περιφέρειας, οι επαγγελματίες του τουρισμού εντυπωσιάστηκαν από τη γαστρονομία, τον οινικό πλούτο, τη φυσική ομορφιά, την ιστορία και τον πολιτισμό της περιοχής. Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα που τους οδήγησε να θεωρήσουν την Κεντρική Μακεδονία ως ιδανική επιλογή είναι ότι οι τουρίστες μπορούν να επισκεφτούν πολλούς προορισμούς και σημεία ενδιαφέροντος σε μόλις 60 λεπτά από τη Θεσσαλονίκη. Σε δηλώσεις της, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου, υπογράμμισε τις συντονισμένες ενέργειες για την προβολή σε χώρες όπου οι τουρίστες προτιμούν να ταξιδεύουν κατά την χαμηλή περίοδο, με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την ανάπτυξη των περιοχών της Κεντρικής Μακεδονίας.