Έκλεισαν το πάρκινγκ – Απαγόρευαν στους πολίτες να σταθμεύσουν στην πλατεία
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δημόκας
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκε πριν από λίγο στο πάρκινγκ που άνοιξε σήμερα στην Πλατεία Ελευθερίας. Πολίτες και μέλη της παράταξης «Πόλη Ανάποδα» έκλεισαν με πανό την είσοδο του πάρκινγκ και μοίρασαν σε περαστικούς και πολίτες, ανακοίνωση με την οποία εκδήλωναν τα αιτήματά τους, σε σχέση με την τύχη της πλατείας.
Υπενθυμίζεται ότι η Πλατεία ελευθερίας βρισκόταν σε διαδικασία ανάπλασης σε χώρο πρασίνου και τελικώς., με απόφαση του δημάρχου Κωσταντίνου Ζέρβα, μετετράπη σε προσωρινό πάρκινγκ προκειμένου να δοθεί ανάσα στο κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Θεσσαλονίκη.








Δείτε επίσης:
- Σώζονται 32 μετανάστες νότια των Καλών Λιμένων
- Αναγκαίες εργασίες τοποθέτησης μεταλλικών στηθαίων στην Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης
- Φορολογία του μεγάλου πλούτου: Ποιοι την αποφεύγουν και γιατί;
- Σοκαριστική επίθεση: 29χρονη κατηγορείται για απόπειρα ανθρωποκτονίας στον σύντροφό της
- Μουντιάλ 2026: Πολυτιμότεροι Παίκτες της Φάσης Ομίλων
![]()

