Ζητούν ενίσχυση του ΕΣΥ, μαζικές και μόνιμες προσλήψεις και επαναφορά αποδοχών του 2012
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δημόκας
Μέλη της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Θεσσαλονίκης, πραγματοποιούν διαμαρτυρία έξω από το νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ ενάντια στις αναστολές εργασίες υγειονομικών και με αίτημα την ανανέωση των συμβάσεων ορισμένου χρόνου.

Σημειώνεται πως από τις 12:00 έως τις 15:00 είναι προγραμματισμένη στάση εργασίας.

Οι διαμαρτυρόμενοι ζητούν την ενίσχυση του ΕΣΥ, την κατάργηση επιχειρηματικών δραστηριοτήτων στην υγεία, μαζικές και μόνιμες προσλήψεις και επαναφορά αποδοχών στα επίπεδα του 2012.

Δείτε επίσης: Εμβληματικό γκράφιτι στην μνήμη του Άλκη Καμπανού
- Θρίαμβος για το Πράσινο Ακρωτήρι: Ισοπαλία 2-2 με την Ουρουγουάη στο Μουντιάλ 2026
- Σοκαριστική υπόθεση εκβιασμού: 370.000 ευρώ από 13χρονο στον Βόλο
- Δυσφορία Βρετανών: Τα δύο τρίτα θεωρούν αρνητικό το Brexit για τη χώρα
- Ποινές στον ΕΦΚΑ: Πόσο κοστίζουν οι αχρεωστήτως καταβληθείσες συντάξεις
- Δραματική ισοπαλία (0-0) για Βέλγιο και Ιράν στο Λος Άντζελες
![]()

