Δήμος Θεσσαλονίκης: Στον «αέρα» η Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού

Δήμος Θεσσαλονίκης: Στον «αέρα» η Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού

Στον «αέρα» βρίσκεται τα τελευταία 24ωρα η Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού του δήμου Θεσσαλονίκης, σε μία προσπάθεια της δημοτικής αρχής να μην υπάρχουν ουρές πολιτών στα γκισέ, λόγω και των έκτακτων μέτρων για τον κορονοϊό, αλλά και να περιοριστεί η ταλαιπωρία του κόσμου που επιθυμεί να λάβει ένα πιστοποιητικό ή να καταθέσει αιτήσεις στις υπηρεσίες Δημοτολογίου, Πρωτοκόλλου, Ληξιαρχείου και Διαφάνειας.

Η συγκεκριμένη εφαρμογή είναι προσβάσιμη μέσω της ιστοσελίδας του δήμου Θεσσαλονίκης (thessaloniki.gr) ή απευθείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://opengov.thessaloniki.gr/opengov/eservices/rantevou/. Για την είσοδο στην εφαρμογή χρησιμοποιούνται οι κωδικοί taxisnet των πολιτών και στη συνέχεια γίνεται η επιλογή της υπηρεσίας, της ημερομηνίας και της ώρας του ραντεβού, ενώ οι ενδιαφερόμενοι ενημερώνονται για όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά που πρέπει να φέρουν μαζί τους.

Για τους πολίτες που αντιμετωπίζουν δυσκολία στη χρήση των νέων τεχνολογιών υπάρχει παράλληλα η δυνατότητα καθορισμού ραντεβού με το Δημοτολόγιο και το Ληξιαρχείο μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του δήμου Θεσσαλονίκης στο τηλέφωνο 2313317777.

Είναι χαρακτηριστικό πως μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, και σε διάστημα μόλις τριών ημερών, περισσότεροι από 300 πολίτες έκλεισαν το ραντεβού τους ώστε να εξυπηρετηθούν χωρίς ταλαιπωρία και δίχως άσκοπες μετακινήσεις εν μέσω covid από τις υπηρεσίες του δήμου Θεσσαλονίκης.

Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο αντιδήμαρχος Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Μεταναστευτικής Πολιτικής, Γιώργος Αβαρλής, «αυτοί οι άνθρωποι θα ερχόταν στο δημαρχείο, θα τους λέγαμε τι δικαιολογητικά απαιτούνται και θα ξαναέρχονταν. Τώρα έκλεισαν το ραντεβού τους ηλεκτρονικά, μία διαδικασία πολύ εύκολη. Θέλουμε να έρχονται μόνο μία φορά για να τελειώνουν τη δουλειά τους χωρίς καθυστερήσεις και ουρές, με καθορισμένα ραντεβού».

Ο κ.Αβαρλής πρόσθεσε πως στόχος της διοίκησης είναι σταδιακά να εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά οι πολίτες για όλες τις υπηρεσίες του δήμου Θεσσαλονίκης και στους άμεσους στόχους είναι να ενταχθεί στη συγκεκριμένη πλατφόρμα και το ΤΑΠ.

Α.Καρ – Σ.Κυρ

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play