Δήμος Θεσσαλονίκης: Βάζει τέλος στην ταλαιπωρία για βεβαιώσεις ΤΑΠ

Δήμος Θεσσαλονίκης: Βάζει τέλος στην ταλαιπωρία για βεβαιώσεις ΤΑΠ

Τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών για βεβαιώσεις ΤΑΠ βάζει ο Δήμος Θεσσαλονίκης, δημιουργώντας ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων.

Αναλυτικά το Δελτίο Τύπου του Δήμου Θεσσαλονίκης:

Τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών βάζει ο Δήμος Θεσσαλονίκης, παρέχοντας τη δυνατότητα της ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων για την έκδοση βεβαιώσεων του Τμήματος Ανταποδοτικών Τελών (ΤΑΠ).Η δυνατότητα αυτή προσφέρεται στους πολίτες μέσω της πλατφόρμας ψηφιακών υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης, η οποία είναι προσβάσιμη μέσα από την παραπομπή “e-υπηρεσίες” στην ιστοσελίδα του Δήμου (thessaloniki.gr).


Με την ενεργοποίηση αυτής της νέας υπηρεσίας οι ενδιαφερόμενοι πολίτες θα μπορούν εύκολα και γρήγορα, από όπου κι αν βρίσκονται, να καταθέτουν ηλεκτρονικά αιτήσεις για την έκδοση βεβαιώσεων περί μη οφειλής ΤΑΠ και μεταβολών ακινήτων (διαφορές τ.μ., διαχωρισμοί, συνενώσεις, πρώτες ηλεκτροδοτήσεις κ.ά.) καθώς και δηλώσεις μη ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων.


“Στον Δήμο Θεσσαλονίκης μένουμε προσηλωμένοι στον στόχο της μετάβασης στη νέα ψηφιακή εποχή και σχεδιάζουμε διαρκώς νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες, αναβαθμίζοντας με τον τρόπο αυτό το επίπεδο εξυπηρέτησης του πολίτη αλλά και καταπολεμώντας τη γραφειοκρατία”, ανέφερε σχετικά ο Αντιδήμαρχος Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Μεταναστευτικής Πολιτικής Γιώργος Αβαρλής, σημειώνοντας ότι η δυνατότητα για ηλεκτρονικές αιτήσεις όσον αφορά τις βεβαιώσεις περί μη οφειλής ΤΑΠ συνιστά ένα πολύ σημαντικό βήμα, καθώς το Τμήμα Ανταποδοτικών Τελών αποτελεί μία από τις πιο νευραλγικές υπηρεσίες του Δήμου.


“Η προσπάθεια για απλοποίηση των διαδικασιών κατά τις συναλλαγές του δημότη με τον δήμο είναι διαρκής. Μέσα από τη νέα εφαρμογή για τις υποθέσεις που αφορούν το ΤΑΠ αντιμετωπίζουμε ένα χρόνιο πρόβλημα, αναβαθμίζουμε και εξορθολογίζουμε τη λειτουργία της αρμόδιας δημοτικής υπηρεσίας,  διευκολύνουμε το έργο των ίδιων των υπαλλήλων και κυρίως γινόμαστε αποτελεσματικότεροι προς τον πολίτη, που πλέον θα εξυπηρετείται ταχύτερα και χωρίς να ταλαιπωρείται”, πρόσθεσε από την πλευρά του ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Μιχάλης Κούπκας.


Η πρόσβαση στη νέα υπηρεσία για τις βεβαιώσεις ΤΑΠ μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας του Δήμου Θεσσαλονίκης γίνεται με τη χρήση των κωδικών taxisnet για τους πολίτες και με πιστοποίηση της ιδιότητάς τους για τους δικηγόρους και τους συμβολαιογράφους. Η υπηρεσία για τις βεβαιώσεις του Τμήματος Ανταποδοτικών Τελών είναι διαθέσιμη στην κατηγορία “Οικονομικά”.


Μετά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους οι συναλλασσόμενοι θα λαμβάνουν ειδοποίηση με τον αριθμό αναφοράς και θα ενημερώνονται για την ολοκλήρωση επεξεργασίας της αίτησης και για τυχόνοικονομική οφειλή, εάν προκύπτει.


Με την ενεργοποίηση της νέας υπηρεσίας για την έκδοση βεβαιώσεων περί μη οφειλής ΤΑΠ διακόπτεται η λειτουργία της παλιάς πλατφόρμας των συμβολαιογράφων και παύει να ισχύει το email [email protected], το οποίο χρησιμοποιούσαν μέχρι πρότινος οι ενδιαφερόμενοι.

Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: Συγκέντρωση και πορεία υγειονομικών – Τα αιτήματά τους (pics)

Loading

Play