Ευκαιρίες για τα ελληνικά φρούτα στη Μαδρίτη μέσω του Freskon Greece

Ευκαιρίες για τα ελληνικά φρούτα στη Μαδρίτη μέσω του Freskon Greece

Οι μεγάλες παραγωγικές και εξαγωγικές προοπτικές των ελληνικών φρούτων και λαχανικών παρουσιάστηκαν στη Μαδρίτη, στο πλαίσιο της κορυφαίας διεθνούς έκθεσης φρούτων και λαχανικών «Fruit Attraction», κατά την οποία 45 ελληνικές επιχειρήσεις, συνεταιρισμοί και φορείς παρουσίασαν τα προϊόντα τους στο πλαίσιο του πρότζεκτ «Freskon Greece», υπό την οργανωτική ευθύνη της ΔΕΘ-HELEXPO ΑΕ. Η φετινή εθνική συμμετοχή του «Freskon Greece» στην έκθεση, η οποία εκτός από τις επιχειρήσεις περιλάμβανε τις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας, Δυτικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και το Επιμελητήριο Λάρισας, ήταν η μεγαλύτερη που έχει διοργανωθεί ποτέ και ήταν αναβαθμισμένη τόσο ποιοτικά, όσο και ποσοτικά σε σχέση με την προηγούμενη Fruit Attraction, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της ΔΕΘ-HELEXPO ΑΕ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία των διοργανωτών, η Fruit Attraction του 2024 στις 10 πτέρυγες (halls) της έκθεσης και σε 70.000 τ.μ. επιφάνειας, κατέγραψε τη μεγαλύτερη συμμετοχή στην ιστορία της με 2.146 εκθέτες από 56 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας και προσήλκυσε περισσότερους από 115.000 επισκέπτες από 145 χώρες. Το δε περίπτερο του «Freskon Greece» δέχτηκε πολλές επισκέψεις, τόσο από Ισπανούς, όσο και από διεθνείς εμπορικούς επισκέπτες, σύμφωνα με τη ΔΕΘ-HELEXPO.

Το project «Freskon Greece» αποτελεί πρωτοβουλία της Διεθνούς Έκθεσης Φρούτων και Λαχανικών, «Freskon», η οποία διοργανώνεται από τη ΔΕΘ-HELEXPO κάθε Απρίλιο στη Θεσσαλονίκη και είναι ένα από τα μεγαλύτερα γεγονότα της αγοράς φρούτων και λαχανικών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Στόχος του είναι η οργάνωση και παρουσίαση ελληνικών εταιρειών του κλάδου παγκοσμίως μέσα από ένα ιδιαίτερο κόνσεπτ.

Loading

Play