«Ακόμη και με τη βοήθεια των ΚΤΕΛ, ο ΟΑΣΘ δε μπορεί να εκτελέσει το πλήρες συγκοινωνιακό έργο που του έχει ανατεθεί» ανέφερε ο κ. Γιάννης Δήμκας.
Ρεπορτάζ: Δημήτρης Κετικίδης
Ο πρόεδρος του Σωματείου των Εργαζομένων του ΟΑΣΘ κ. Γιάννης Δήμκας μίλησε στην politic για τις ελλείψεις που υπάρχουν τόσο σε οδηγούς όσο και σε τεχνικό προσωπικό οι οποίες δημιουργούν σοβαρές δυσκολίες στην ομαλή λειτουργία του Οργανισμού.
Χαρακτηριστικό του προβλήματος που υπάρχει είναι το ότι σύμφωνα με τον κ. Δήμκα τα λεωφορεία δε μπορούν να εκτελέσουν τα δρομολόγιά τους λόγω της έλλειψης τεχνικού προσωπικού. «Αν όμως πάρουμε οδηγούς και μπορούν να κυκλοφορήσουν τα λεωφορεία, τότε θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στα συνεργεία, αφού δε θα μπορούν οι τεχνίτες να βγάζουν τα λεωφορεία στην ώρα τους» ανέφερε ο κ. Δήμκας.
«Έχουν να γίνουν προσλήψεις οδηγών στον ΟΑΣΘ από το 2011 και προσλήψεις τεχνικού προσωπικού από το 2008. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μη μπορεί ο ΟΑΣΘ να κυκλοφορεί τα λεωφορεία παρόλο που έχει παραχωρηθεί το έργο και στα ΚΤΕΛ με συμβάσεις γι’ αυτόν το λόγο.
Ακόμη και με τη βοήθεια των ΚΤΕΛ δηλαδή, ο ΟΑΣΘ δε μπορεί να εκτελέσει το πλήρες συγκοινωνιακό έργο που του έχει ανατεθεί. Μας λείπουν περίπου 400 οδηγοί και από τεχνικό προσωπικό μας λείπουν σίγουρα 100 – 150 άτομα».
«Τα λεωφορεία καθυστερούν λόγω έλλειψης οδηγών»
«Με την έλλειψη τεχνικού προσωπικού, δε μπορούν να βγουν λεωφορεία να εκτελέσουν τα δρομολόγιά τους. Για παράδειγμα ένα λεωφορείο θα μπορούσε να βγει σε δύο ώρες, ωστόσο έτσι όπως είναι η κατάσταση μπορεί να μείνει μέσα και δύο μέρες» είπε στη συνέχεια ο κ. Δήμκας.
«Ο κυρίαρχος λόγος για τις καθυστερήσεις στα λεωφορεία είναι οι ελλείψεις οδηγών. Αν όμως πάρουμε οδηγούς και μπορούν να κυκλοφορήσουν τα λεωφορεία, τότε θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στα συνεργεία, αφού δε θα μπορούν οι τεχνίτες να βγάζουν τα λεωφορεία στην ώρα τους. Η έλλειψη οδηγών και η έλλειψη τεχνικού προσωπικού δηλαδή είναι αλληλένδετες» πρόσθεσε.
Για τη συνεργασία με τα ΚΤΕΛ και τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία που αναμένονται, ο κ. Δήμκας τόνισε:
«Αν είχαν λυθεί όλα τα προβλήματα, τότε δε θα χρειαζόταν να παραχωρηθεί συγκοινωνιακό έργο στα ΚΤΕΛ. Μέχρι τώρα δεν έχει γίνει διαγωνισμός για να δοθεί το έργο στα ΚΤΕΛ, αλλά έχει δοθεί με ανάθεση. Απ’ ότι λένε το Σεπτέμβριο θα έρθουν τα ηλεκτρικά λεωφορεία, ωστόσο προσωπικά δεν είμαι καθόλου σίγουρος γι’ αυτό».
«Με τους νόμους που διέπουν τις δημόσιες συμβάσεις, για να πάρει κανείς ένα ανταλλακτικό ακόμα και μικρής αξίας, μπορεί να χρειαστεί να περάσουν και έξι μήνες. Μπορεί δηλαδή να μη μπορεί να κυκλοφορήσει ένα λεωφορείο επειδή λείπει ένα δυναμό» συμπλήρωσε στο τέλος ο κ. Δήμκας.
Δείτε επίσης: Ακινητοποιήθηκε λεωφορείο ΚΤΕΛ στον Λαγκαδά – Επικράτησε πανικός στο λεωφορείο