Έκκληση Συνδέσμου Εξαγωγέων για την «εδώ και τώρα» ενίσχυση του αριθμού των πλοηγών στο λιμάνι

Έκκληση Συνδέσμου Εξαγωγέων για την «εδώ και τώρα» ενίσχυση του αριθμού των πλοηγών στο λιμάνι

‘Εκκληση για την ενίσχυση του αριθμού των πλοηγών στο λιμάνι Θεσσαλονίκης «εδώ και τώρα», απευθύνει με επιστολή του στον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Ιωάννη Πλακιωτάκη, ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΣΕΒΕ), με αφορμή τα κενά που προέκυψαν στον πλοηγικό σταθμό του Κεντρικού Λιμεναρχείου (σ.σ. μετά από συλλήψεις έξι πλοηγών, φερόμενων ως εμπλεκόμενων σε υπόθεση διαφθοράς). 
Όπως αναφέρει ο ΣΕΒΕ στην επιστολή του, η έλλειψη πλοηγών στο λιμάνι Θεσσαλονίκης, των οποίων ο αριθμός ήταν ούτως ή άλλως πολύ περιορισμένος, “έχει λάβει δραματικές διαστάσεις”  μετά και τις τελευταίες εξελίξεις, με επιπτώσεις στην κίνηση των πλοίων και στην αντίστοιχη εξυπηρέτηση του εισαγωγικού και εξαγωγικού εμπορίου.
Η άμεση αντίδραση του υπουργείου με την εξεύρεση προσωρινής λύσης με αποσπάσεις στο λιμάνι Θεσσαλονίκης πλοηγών από άλλα λιμάνια (σ.σ. αποσπάστηκαν τρεις πλοηγοί) προφανώς ήταν ιδιαίτερα θετική και έδωσαν μια ανάσα, αλλά δεν εξυπηρετούν την κατάσταση σε μόνιμη βάση.
“Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο στην προσπάθεια της Βόρειας  Ελλάδας, και δη της Θεσσαλονίκης, να εδραιωθεί ως οικονομικό σταυροδρόμι στην ανατολική Μεσόγειο. Ιδιαίτερα δε μετά την ιδιωτικοποίησή του, έχει δημιουργηθεί υψηλή προσδοκία σε όλη την επιχειρηματική κοινότητα για την αξιοποίηση και αναβάθμισή του προς όφελος της τοπικής και εθνικής οικονομίας και απασχόλησης. Παρόλα αυτά όμως με αντικίνητρα όπως το ζήτημα των πλοηγών η σημαντική προσπάθεια που καταβάλλεται το τελευταίο διάστημα από τη νέα Διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ να αποκαταστήσει και να αυξήσει την αξιοπιστία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και να προσελκύσει νέες διεθνείς ναυτιλιακές γραμμές, κάθε άλλο παρά διευκολύνεται” επισημαίνεται στην επιστολή, η οποία καταλήγει ότι ίσως τα τελευταία γεγονότα (με την υπόθεση διαφθοράς) να είναι μια καλή αφορμή για την επανεξέταση του όλου συστήματος για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και τα ελληνικά λιμάνια γενικότερα, ώστε να ληφθούν όλα εκείνα τα μέτρα “που θα κριθούν αναγκαία για την καλύτερη δυνατή, αξιόπιστη, ασφαλέστερη, χωρίς καθυστερήσεις και με ανταγωνιστικούς οικονομικούς όρους πλοήγηση των πλοίων”._
 

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play