Η Διεθνής Έκθεση Τροφίμων και Ποτών «Food & Drinks by Detrop» (1-3/11) απέδειξε τη νέα της δυναμική, καταγράφοντας 10.214 επισκέπτες, ενώ πραγματοποιήθηκαν πάνω από 800 επιχειρηματικές B2B συναντήσεις που ενίσχυσαν τις εμπορικές σχέσεις σε διεθνές και εγχώριο επίπεδο. Η ΔΕΘ-Helexpo, διοργανώτρια της έκθεσης, επισημαίνει ότι η Food & Drinks by Detrop ξεχώρισε για την υψηλή ποιότητα και το νέο σχεδιασμό της.
Η φετινή διοργάνωση περιλάμβανε ποικιλία θεματικών ενοτήτων και δραστηριοτήτων που ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις των επαγγελματιών, με τη συμμετοχή εμπορικών επισκεπτών υψηλού επιπέδου από 33 χώρες να θεωρείται καθοριστική για την επιτυχία της.
Η Food & Drinks by Detrop περιλάμβανε επίσης σειρά παράλληλων εκδηλώσεων, όπως σεμινάρια και βραβεύσεις, που προσέφεραν στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις τελευταίες τάσεις και τεχνολογικές εξελίξεις. Αυτές οι δράσεις ενίσχυσαν την εκπαιδευτική διάσταση της έκθεσης και διευκόλυναν την ανταλλαγή γνώσεων γύρω από τη γαστρονομία. Ιδιαίτερη ήταν η παρουσία των θεματικών σαλονιών που αποτέλεσαν σημεία αναφοράς του κλάδου.
Οι επιχειρηματικές B2B συναντήσεις, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Ελλάδας (ΣΒΕ), χαρακτηρίστηκαν ως πολύ εποικοδομητικές, με την ανακοίνωση να υπογραμμίζει την καθοριστική τους σημασία. «Η φετινή έκθεση αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για ανάπτυξη και δικτύωση», τονίζεται.
Αξιοσημείωτα στοιχεία της Food & Drinks by Detrop περιλαμβάνουν το All About Café, τη μεγαλύτερη έκθεση για τον καφέ στη Βόρεια Ελλάδα, και το The Pairing Bar, που προσέφερε μοναδικές εμπειρίες γευσιγνωσίας.
Η έκθεση συγκέντρωσε 250 εκθέτες από 19 χώρες και υποδέχθηκε 90 ξένους Hosted Buyers, ενώ ήταν χαρακτηρισμένη ως μία ακόμα Zero Waste έκθεση.