Θεσσαλονίκη και Ντουμπάι, όσο και αν μοιάζει απίστευτο, έχουν κάτι κοινό κι αυτό δεν είναι η ηλιοφάνεια, ούτε η υγρασία, αλλά το γεγονός πως σαρώνουν σε πωλήσεις. Οι λαμπάδες «Μετρό Θεσσαλονίκης» και τη «σοκολάτα Ντουμπάι» κερδίζουν φέτος τα περισσότερα ανάμματα στο σκληρό ανταγωνισμό για την θέση της κορυφής στις προτιμήσεις του κόσμου.
Όπως δηλώνει στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Αλέξης Γεράκης, που μαζί με τον αδερφό του κατασκευάζουν χειροποίητες λαμπάδες σε εκατοντάδες θέματα και σχήματα, φέτος τα γούστα των Θεσσαλονικέων έχουν σε πρώτο πλάνο το νέο μέσο μαζικής μεταφοράς της πόλης, το Μετρό, που «ναι» έγινε και λαμπάδα.
Η δημιουργία τους έχει φέρει στην επιφάνεια χιλιάδες λαμπάδες κάθε χρόνο, με νέα σχέδια που εμπνέονται από την επικαιρότητα, όπως στην περίπτωση του Μετρό Θεσσαλονίκης, που θα είναι και το πρώτο Πάσχα που θα χρησιμοποιηθεί από τους πολίτες. Οι αδελφοί Γεράκη ξεκίνησαν διστακτικά την επιχείρηση το 1988 και σήμερα ετοιμάζουν σχεδόν όλο το χρόνο λαμπάδες για να προλάβουν τις παραγγελίες.
Καλοκαιρινές διακοπές εσείς, λαμπάδες εμείς, Χριστούγεννα ο κόσμος όλος και εμείς κάνουμε πασχαλινή σεζόν για να προλάβουμε τις παραγγελίες. Εκτός Ελλάδας, κυρίως οι λαμπάδες με ελληνικά στοιχεία έχουν μεγάλη ζήτηση, όπως το σουβλάκι, το ουζάκι και το μπουζούκι.
Τα τελευταία 20 χρόνια, έχουν κατασκευαστεί πάνω από 2000 σχέδια και οι αδελφοί είναι ανοιχτοί σε προτάσεις από τον κόσμο γύρω τους. «Οι μισές λαμπάδες μας προήλθαν από ιδέες των πελατών μας. Εξάλλου, είναι προτεραιότητά μας ο πελάτης», σημειώνει ο κ. Γεράκης, προσθέτοντας πως βλέπουν τις δημιουργίες τους να αναρτώνται στα social media και σε βίντεο στο TikTok.
«Όπως γίνεται ήδη με την λαμπάδα Μετρό», καταλήγει ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ