Με απόλυτη ασφάλεια και τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα που προβλέπει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, μπορούν πλέον να κινούνται οι χιλιάδες οδηγοί που διέρχονται τη γέφυρα του ποταμού Αξιού στον αυτοκινητόδρομο Αθηνών-Θεσσαλονίκης, στο ρεύμα εισόδου της πόλης. Οι εργασίες που έγιναν στη γέφυρα του ποταμού Αξιού, κυρίως στο κομμάτι της δομικής ενίσχυσης της γέφυρας, μας επιτρέπουν να τη δώσουμε σε κυκλοφορία. Με αυτό τον τρόπο βάζουμε ένα τέλος στη μεγάλη ταλαιπωρία που είχαν χιλιάδες οδηγοί, επισήμανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Η σημερινή ημέρα είναι σημαντική, από την άποψη ότι παραδίδεται η γέφυρα στην κυκλοφορία και μπορούμε να κυκλοφορούμε με πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια και ταχύτητα, προσέθεσε ο υπουργός, υπογραμμίζοντας την ανάγκη αποκατάστασης ενός σημαντικού προβλήματος που υπήρχε στην κυκλοφορία λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη.
Πριν την τελετή παράδοσης της γέφυρας, στον αγιασμό της οποίας χοροστάτησε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Βέροιας, Νάουσας και Καμπανίας, Παντελεήμων, ο υπουργός Υποδομών επισκέφτηκε τα γραφεία της Εγνατίας Οδού ΑΕ στα διόδια των Μαλγάρων, όπου απέκτησε το Egnatia Pass. Από το 2019 έχουν εκδοθεί σχεδόν 340.000 Egnatia Pass και οι μισοί οδηγοί που κυκλοφορούν στον αυτοκινητόδρομο στην Εγνατία οδό χρησιμοποιούν τον μηχανισμό αυτόματης διέλευσης.
Ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, δήλωσε ότι η εκτέλεση έργων που επηρεάζουν την κυκλοφορία «δεν είναι εύκολη», εξηγώντας ότι πρόκειται για ένα έργο που σχετίζεται με την ασφάλεια των μετακινουμένων. Η ασφάλεια προηγείται της άνεσης, ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Ταχιάος σημείωσε ότι η Εγνατία Οδός ΑΕ «σιγά σιγά αποχωρεί από τον δρόμο και θα δώσει τη σκυτάλη της στον παραχωρησιούχο», ο οποίος αναμένεται να αναλάβει μέχρι τα τέλη του 2025, όπως είναι και ο στόχος της ελληνικής κυβέρνησης.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Κωνσταντίνος Κουτσούκος, ανέφερε ότι οι εργασίες για την ενίσχυση της στατικότητας της γέφυρας, η οποία κατασκευάστηκε το 1972, κρίθηκαν αναγκαίες καθώς είχε υποστεί καθίζηση. Υπενθυμίζεται ότι κατά την εκτέλεση των εργασιών, η διέλευση των οδηγών από τα διόδια Μαλγάρων ήταν ελεύθερη.
Στις δηλώσεις του, ο κ. Κουτσούκος ανέφερε ότι οι εργασίες «ανάτασης» έγιναν σε μήκος 780 μέτρων με 27 ανοίγματα, καθένα από τα οποία είχε από έξι δοκούς, που αποκαταστάθηκαν και ενισχύθηκαν. Ανέφερε επίσης ότι οι εργασίες θα συνεχιστούν στο κάτω μέρος της γέφυρας, εκτός του οδοστρώματος.
Στην τελετή παρέστησαν επίσης ο υφυπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Δημήτρης Βαρτζόπουλος, οι βουλευτές Φάνης Παππάς και Θεόδωρος Καράογλου, καθώς και άλλοι τοπικοί αξιωματούχοι.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ