Επιπλέον υπηρεσίες εξυπηρέτησης των Α.με.Α. από τον ΟΑΣΘ

Επιπλέον υπηρεσίες εξυπηρέτησης των Α.με.Α. από τον ΟΑΣΘ

Δείτε video από ενημερωτική συνάντηση – εκπαίδευση εργαζομένων του ΟΑΣΘ στα γραφεία του Πανελληνίου Συλλόγου Παραπληγικών – Παράρτημα Μακεδονίας – Θράκης.

Ένα επιπλέον «ειδικό» όχημα, εισάγει στον προγραμματισμό του ο ΟΑΣΘ για την εξυπηρέτηση των Ατόμων με Αναπηρία. Το όχημα αυτό, που ήδη δρομολογήθηκε πιλοτικά, εξυπηρετεί προγραμματισμένες μετακινήσεις σε μονάδες υγείας. Η διαφοροποίηση, σε σχέση με τις υπόλοιπες μετακινήσεις με τα ειδικά διασκευασμένα οχήματα για τα Α.με.Α., είναι ότι οι μετακινήσεις μπορούν να προγραμματίζονται έως και μία εβδομάδα νωρίτερα από τους ενδιαφερόμενους, ενώ για όλες τις άλλες μετακινήσεις τα ραντεβού κλείνονται το νωρίτερο την παραμονή της πραγματοποίησής τους.


Σε ενημερωτική συνάντηση – εκπαίδευση εργαζομένων του ΟΑΣΘ, η οποία πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του Πανελληνίου Συλλόγου Παραπληγικών – Παράρτημα Μακεδονίας – Θράκης, στελέχη του ΟΑΣΘ ενημερώθηκαν για ζητήματα αρχών καλής πρακτικής για την ποιοτική εξυπηρέτηση ατόμων με κινητικά προβλήματα.


Παράλληλα, ο Διευθυντής Κίνησης ΟΑΣΘ Σίμος Παπαδόπουλος ενημέρωσε το προεδρείο του Συλλόγου για την πιλοτική δρομολόγηση του επιπλέον οχήματος και συζητήθηκαν ζητήματα του νέου κανονισμού λειτουργίας της υπηρεσίας. «Αξιοποιήσαμε την εμπειρία ετών των στελεχών της υπηρεσίας και τις καταγεγραμμένες παρατηρήσεις και επισημάνσεις των μετακινουμένων προκειμένου να βελτιώσουμε τον κανονισμό. Οι εκπρόσωποι του Πανελληνίου Συλλόγου Παραπληγικών συνέβαλλαν αποφασιστικά και σε αυτή την προσπάθεια του Οργανισμού», σημείωσε ο κ. Παπαδόπουλος.

Πλέον αναμένεται η έγκρισή του κανονισμού με την έκδοση σχετικής υπουργικής απόφαση.

Ποιοτική εξυπηρέτηση


Αντικείμενο της ενημερωτικής συνάντησης ήταν οι πρακτικές που πρέπει να ακολουθούνται στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ για την ποιοτική εξυπηρέτηση των ατόμων με κινητικά προβλήματα.
Ο Πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Παραπληγικών – Παράρτημα Μακεδονίας Θράκης Γιώργος Αυγουστίδης, μιλώντας στους εργαζόμενους, αναφέρθηκε στην Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία, η οποία κυρώθηκε από την Ελληνική Βουλή και έκανε ειδική αναφορά στα ζητήματα προσβασιμότητας.


«Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση του ΟΑΣΘ που μας δίνει τη δυνατότητα να ενημερώσουμε τους οδηγούς όσον αφορά την εξυπηρέτηση για τα άτομα με κινητική αναπηρία αλλά και γενικότερα για όλα τα εμποδιζόμενα άτομα», υπογράμμισε ο κ. Αυγουστίδης.

Δωρεάν μετακινήσεις


Υπενθυμίζεται ότι ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης παρέχει, από το 2005, υπηρεσία δωρεάν μετακινήσεων των ατόμων με αναπηρίες, με ειδικά διασκευασμένα οχήματα. Στην υπηρεσία, η οποία παρέχεται πόρτα – πόρτα, είναι εγγεγραμμένα 800 άτομα. Αρκεί ένα τηλεφώνημα από τον ενδιαφερόμενο, την παραμονή του δρομολογίου, ο οποίος κλείνει ραντεβού ώστε να τον παραλάβει το ειδικό όχημα από συγκεκριμένο σημείο, συγκεκριμένη ώρα και να τον μεταφέρει στο ακριβές σημείο που επιθυμεί.


Σε όλα τα ειδικά οχήματα του ΟΑΣΘ υπάρχει συνοδός, ο οποίος μεριμνά για την ασφαλή επιβίβαση και αποβίβαση, καθώς και για την μετακίνηση των ανθρώπων με αναπηρίες με ευκολία, άνεση και ασφάλεια.


Η δωρεάν υπηρεσία παρέχεται ανελλιπώς, επτά ημέρες την εβδομάδα, από τις 6 το πρωί έως τις 10 το βράδυ τις καθημερινές και από τις 7 το πρωί μέχρι τις 11 το βράδυ τα Σαββατοκύριακα.
Τα τηλέφωνα για πληροφορίες και ραντεβού είναι 2310-933930 και 2310-952638 και λειτουργούν επτά ημέρες την εβδομάδα, από τις 6.30 το πρωί μέχρι τις 10 το βράδυ.

Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: Αστυνομικός δέχτηκε επίθεση από πατέρα επειδή επέπληξε τον γιο του που έκλεβε

Loading

Play