Την εκτίμηση ότι “δοκιμαστική λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, που να προσομοιάζει στα εμπορικά του χαρακτηριστικά, δεν είναι εύκολο να ξεκινήσει πριν από το 2021” διατύπωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Νίκος Ταχιάος, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα του ΑΠΕ-ΜΠΕ, με αφορμή σημερινή του επίσκεψη στους σταθμούς του έργου, μαζί με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Νίκο Κουρέτα.
Ο κ.Ταχιάος επισήμανε ακόμη ότι στην παρούσα φάση έχουν κατασκευαστεί οι γραμμές από την Αγίας Σοφίας μέχρι και την Ανάληψη και πρόσθεσε ότι η διοίκηση της εταιρείας αποδύεται σε αγώνα δρόμου, ώστε το αργότερο τον Απρίλιο του 2023 να έχει παραδοθεί το Μετρό ολοκληρωμένο για εμπορική λειτουργία, μαζί με τον Σταθμό Βενιζέλου.
Ο κ.Ταχιάος πρόσθεσε ότι δεν είναι η επιλογή για τον Σταθμό Βενιζέλου, η οποία καθυστερεί το έργο, αφού καθυστερήσεις προϋπήρχαν και οφείλονται σε μείγμα παραγόντων. “Σε έναν βαθμό για την καθυστέρηση ευθύνεται η επιλογή για τον Σταθμό Αγίας Σοφίας, καθώς επίσης και το γεγονός ότι δεν έχουν εγκριθεί κάποιες μελέτες τόσο για τη βασική γραμμή, όσο και για την επέκταση της Καλαμαριάς, αλλά ευθύνεται και ο σταθμός Βενιζέλου” σημείωσε χωρίς να επεκταθεί σε περαιτέρω λεπτομέρειες για τις μελέτες και πρόσθεσε ότι “μέσα στην εβδομάδα ξεκινά η σκυροδέτηση της πλάκας της Εγνατίας, στο κομμάτι της νότιας πλευράς”.
“Επισκεπτόμαστε διάφορα σημεία στα οποία εκτελείται έργο στη Θεσσαλονίκη. Θέλουμε να επισκεφθούμε όλους τους σταθμούς. Βλέπουμε την πρόοδο που έχει συντελεστεί. Σημασία έχει η επιτάχυνση του έργου έτσι ώστε να πετύχουμε τα χρονοδιαγράμματα που έχουν τεθεί” τόνισε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ._
*φωτογραφία αρχείου