Ο υφυπουργός Εθνικής ‘Αμυνας, Ιωάννης Κεφαλογιάννης, συνοδευόμενος από τον αρχηγό ΓΕΣ, Αντιστράτηγο Γεώργιο Κωστίδη και τον διοικητή Γ’ ΣΣ, αντιστράτηγο Αθανάσιο Γαρίνη, πραγματοποίησε σήμερα, Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου, επίσκεψη στις έδρες της Μεραρχίας Υποστήριξης και της Σχολής Πολέμου Στρατού Ξηράς στην Καλαμαριά. Εκεί τον υποδέχθηκαν ο διοικητής της Μεραρχίας Υποστήριξης, υποστράτηγος Δημήτριος Αραμπατζής, και ο διοικητής της Σχολής Πολέμου, ταξίαρχος Αναστάσιος Κυριακίδης.
Κατά τη διάρκεια των επισκέψεων, ο κ. Κεφαλογιάννης ενημερώθηκε για την οργάνωση, την αποστολή και τις τρέχουσες δραστηριότητες των μονάδων, περιηγήθηκε στις εγκαταστάσεις και συνομίλησε με το προσωπικό, απευθύνοντας έναν χαιρετισμό στους σπουδαστές της Σχολής Πολέμου. Συγχαίροντας τους εκπαιδευτές και τη διοίκηση της Σχολής για το υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης, τους παρότρυνε να συνεχίσουν την προσπάθεια ενημέρωσης και κατάρτισής τους καθ’ όλη τη διάρκεια του επαγγελματικού τους βίου, προκειμένου να διευρύνουν την κριτική τους ικανότητα και στρατηγική αντίληψη.
Ο υφυπουργός υπογράμμισε τη δέσμευση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Εθνικής ‘Αμυνας για συνεχή αναβάθμιση της Σχολής και εξέφρασε τη στήριξή του σε οποιοδήποτε αίτημα προκύψει, με στόχο την προώθηση του εκπαιδευτικού έργου. Μιλώντας στη Σχολή Πολέμου, τόνισε ότι η εκπαίδευση των αξιωματικών περιλαμβάνει τη σχεδίαση, διεύθυνση και διεξαγωγή επιχειρήσεων σε τακτικό επίπεδο, παρέχοντας το γνωστικό υπόβαθρο για την στελέχωση κρίσιμων επιτελικών θέσεων.
Επισήμανε δε, ότι η ύπαρξη ισχυρών Ενόπλων Δυνάμεων είναι απολύτως επιτακτική για την εγγύηση της εδαφικής ακεραιότητας και της ανεξαρτησίας της χώρας, ενισχύοντας το αίσθημα ασφαλείας. Σημείωσε ότι η Ελλάδα αποτελεί πυλώνα σταθερότητας και ειρήνης στην περιοχή και, αν και όλοι επιθυμούμε μια διαρκή ειρήνη, απαιτείται ισχυρή αποτρεπτική δύναμη για τη διασφάλισή της.
Ο κ. Κεφαλογιάννης κάλεσε τους παριστάμενους να υποβάλουν προτάσεις και απόψεις για την περαιτέρω βελτίωση της εκπαίδευσης, διαβεβαιώνοντας ότι όλοι θα στηρίξουν τις προτάσεις αυτές και θα σταθούν αρωγοί στην προώθηση του εκπαιδευτικού έργου.