Επίσκεψη Μητσοτάκη στο «Μακεδονία» – Οι τουριστικές επιδόσεις θα ξεπεράσουν το 50% του 2019

Επίσκεψη Μητσοτάκη στο «Μακεδονία» – Οι τουριστικές επιδόσεις θα ξεπεράσουν το 50% του 2019

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, θα παραβρεθεί σήμερα το βράδυ στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» στη Θεσσαλονίκη για τα εγκαίνια των 14 Αεροδρομίων διαχείρισης Fraport Greece

Θετικά μηνύματα για τις επιδόσεις της φετινής τουριστικής περιόδου, που άνοιξε επισήμως τις «πύλες», της λίγα 24ωρα πριν, συγκεντρώνει το Μέγαρο Μαξίμου.

«Κλειδί» για το ασφαλές άνοιγμα καταρχάς του τουρισμού είναι για την κυβέρνηση η σαφήνεια των υγειονομικών πρωτοκόλλων για την υποδοχή των τουριστών, η πρόταση προς την Ευρώπη που γίνεται πράξη για το πράσινο ψηφιακό πιστοποιητικό για τις μετακινήσεις και οι συνθήκες που διαμορφώνονται στην χώρα μας με το κορυφαίο εγχείρημα του εμβολιασμού, τα self tests και την γενικότερη επιχείρηση αναχαίτισης της πανδημίας. «Δεν πρόκειται να κάνουμε οποιονδήποτε συμβιβασμό σε ό,τι αφορά την ασφάλεια, καθώς θα καλοσωρίζουμε ανθρώπους στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Ωστόσο,το καλοκαίρι του 2021 είναι πολύ διαφορετικό από το καλοκαίρι του 2020», επισήμανε χαρακτηριστικά ο κ. Μητσοτάκης μιλώντας χθες σε διαδικτυακή εκδήλωση που διοργάνωσαν το γερμανικό φόρουμ Hessischer Kreis και η Boston Consulting Group.

Αναφερόμενος κατά την ίδια διαδικτυακή συζήτηση σε χώρες, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, στις οποίες η εμβολιαστική διαδικασία έχει προχωρήσει σημαντικά τόνισε ότι καταγράφεται μεγάλο ενδιαφέρον για διακοπές φέτος το καλοκαίρι στην Ελλάδα και σημείωσε ότι «έχουμε περισσότερες προγραμματισμένες απευθείας πτήσεις από τις ΗΠΑ παρά ποτέ, κάτι που αποτελεί ένδειξη ότι οι πολίτες των ΗΠΑ θέλουν να ταξιδέψουν στην Ελλάδα».

Σύμφωνα με τον Υπουργό Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη «Όπως η Ελλάδα το 2020 τα κατάφερε και κέρδισε το “υγειονομικό στοίχημα” με την ασφαλή διανομή των επισκεπτών της, κάτι που αναγνωρίστηκε διεθνώς, έτσι και φέτος η Ελλάδα θα ποντάρει σε αυτό». «Το Brand της χώρας» εξήγησε ο υπουργός «ισχυροποιείται όταν μπορεί να έλθει κάποιος στην Ελλάδα με καθαρούς κανόνες που δεν αλλάζουν και όταν έρχεται διαπιστώνει ότι όλα λειτουργούν άψογα και γυρίζει στην πατρίδα του ασφαλής».

Μάλιστα υπενθύμισε και το φετινό κεντρικό μότο του ελληνικού τουρισμού που είναι «All You Want is Greece». Στο σημείο αυτό τονίζεται ότι την επικοινωνιακή καμπάνια της Ελλάδας στις αγορές του κόσμου, πλαισιώνουν 5 βίντεο που ήδη είναι στον αέρα του διαδικτύου.

Αναφορικά με τους ποσοτικούς στόχους της εφετινής περιόδου, ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε ότι θα είναι ευχαριστημένος, όχι με τα νούμερα που θα πετύχει η Ελλάδα, αλλά με την διατήρηση της ποιότητας σε όλα τα επίπεδα.

Δείτε επίσης: Χ. Θεοχάρης στο Sky News: “Αισιοδοξία ότι η Ελλάδα θα μπει στην πράσινη λίστα της Μ. Βρετανίας” (vid)

Loading

Play