Γ. Τόσκας: Πολύ επιτυχημένη η λειτουργία «help desk» από τον ΟΣΕΘ

Γ. Τόσκας: Πολύ επιτυχημένη η λειτουργία «help desk» από τον ΟΣΕΘ

Σημαντική αύξηση των βελτιωτικών προτάσεων και αιτημάτων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των μετακινούμενων με αστικές συγκοινωνίες στο Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης, έφερε η λειτουργία του ειδικού λογαριασμού ηλεκτρονικής αλληλογραφίας το τελευταίο 20ήμερο, ενός «help desk», στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].

Αυτό επισήμανε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), Γιάννης Τόσκας, υπογραμμίζοντας χαρακτηριστικά: «Κυριολεκτικά υπήρξε εκτίναξη του ενδιαφέροντος των μετακινούμενων με αστικές συγκοινωνίες, κυρίως των νέων, προκειμένου να βάλουν το δικό τους λιθαράκι για την καλύτερη εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στο νομό».

Ενδεικτικά, ο κ. Τόσκας ανέφερε πως «ενώ πριν από τη λειτουργία του προαναφερόμενου help desk ο οργανισμός λάμβανε λιγοστά ηλεκτρονικά μηνύματα από το επιβατικό κοινό κάθε μέρα, το τελευταίο 15νθήμερο, ο αριθμός τους έχει πολλαπλασιαστεί». Διευκρίνισε, μάλιστα, ότι «οι υπεύθυνοι του ειδικού λογαριασμού ηλεκτρονικής αλληλογραφίας απαντούν στο 90% τουλάχιστον των μηνυμάτων που λαμβάνει ο ΟΣΕΘ».

Η ιδέα για τη δημιουργία του προαναφερόμενου ειδικού λογαριασμού ηλεκτρονικής αλληλογραφίας «γεννήθηκε», σύμφωνα με τον κ. Τόσκα, σε σύσκεψη που πραγματοποίησε η διοίκηση του ΟΣΕΘ στις αρχές του καλοκαιριού, με τους διευθυντές των δομών προσωρινής φιλοξενίας μεταναστών των Διαβατών, Βαγιοχωρίου, Λουτρών Βαγιοχωρίου και Λαγκαδικίων.

Στη συνάντηση, σύμφωνα με τον κ. Τόσκα, τέθηκαν διάφορα ζητήματα εξυπηρέτησης των φιλοξενούμενων στις τέσσερις δομές, κυρίως «λειτουργικής φύσεως» της αστικής συγκοινωνίας. Ένα από τα αποτελέσματά της ήταν η ένταξη μιας νέας γραμμής, της 55Χ, που λειτουργεί ενισχυτικά της γραμμής 55 Τ.Σ. Σταυρούπολης – Ωραιοκάστρου. Έτσι, εκτελούνται από το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης δώδεκα επιπλέον δρομολόγια τις καθημερινές και τα Σαββατοκύριακα.

«Ο ΟΣΕΘ δουλεύει προκειμένου να μπορεί να ανταποκρίνεται άμεσα στα προβλήματα των μετακινούμενων και οι όποιες προτάσεις και επισημάνσεις τους για την επίτευξη των σκοπών μας είναι περισσότερο από ευπρόσδεκτες», επισήμανε ο κ. Τόσκας και πρόσθεσε «το εγχείρημα του help desk, δίνει τη δυνατότητα και ευκαιρία σε όλους τους πολίτες (χωρίς αποκλεισμούς) να συμβάλλουν στη βελτίωση της εξυπηρέτησης».

Υπογράμμισε, δε, ότι ο οργανισμός δουλεύει εντατικά για τη βιώσιμη μετακίνηση των πολιτών και, στο πλαίσιο αυτό, σημείωσε ότι «ο ΟΣΕΘ θα συμμετέχει ενεργά στην καμπάνια ενημέρωσης του δήμου Θεσσαλονίκης για τη βιώσιμη κυκλοφορία και τους νέους ποδηλατοδρόμους».

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play