Μια διαδραστική ημερίδα για την ενημέρωση του κοινού σχετικά με καίρια ζητήματα πρόληψης και φροντίδας των καρδιαγγειακών νόσων διοργανώνουν το Σχολείο Ασθενών με Καρδιαγγειακές Παθήσεις (Cardio School) και η Γ’ Καρδιολογική Κλινική ΑΠΘ, στις 2 Δεκεμβρίου 2024 (18:00-21:00), στο Κέντρο Ιστορίας του δήμου Θεσσαλονίκης.
Στην εκδήλωση φιλοξενούνται ως βασικοί ομιλητές οι ηθοποιοί Θοδωρής Αθερίδης, Άκης Σακελλαρίου και Δημήτρης Σταρόβας, οι οποίοι έχουν βιώσει προσωπικές εμπειρίες με καρδιαγγειακές παθήσεις. Θα προσεγγίσουν τα θέματα υγείας με έναν πιο χαλαρό και διασκεδαστικό τρόπο, διανθίζοντας τη συζήτηση με χιουμοριστικές νότες. Το κοινό θα αισθανθεί άνετα και θα εμπλακεί ενεργά.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, συνεργάτες του Σχολείου Ασθενών, μεταξύ των οποίων ψυχολόγοι, διατροφολόγοι, ψυχίατροι, νευρολόγοι και άλλοι ειδικοί, πρόκειται να πραγματοποιήσουν καίριες παρεμβάσεις σχετικά με την πρόληψη, την έγκαιρη διάγνωση και τη σωστή διαχείριση των καρδιαγγειακών παθήσεων. Το κοινό θα έχει την ευκαιρία να αλληλεπιδρά με τους ομιλητές, θέτοντας τις δικές του ερωτήσεις. Επιπλέον, θα μπορέσουν να μοιραστούν τις προσωπικές τους εμπειρίες.
Η εμπειρία της εκδήλωσης ενισχύεται με διαδραστικά ερωτηματολόγια, που θα δίνουν τη δυνατότητα στο κοινό να συμμετέχει σε πραγματικό χρόνο μέσω QR codes. Οι ερωτήσεις θα είναι προσαρμοσμένες στην εξέλιξη της συζήτησης, διευκολύνοντας έτσι την ενεργό συμμετοχή και δίνοντας τη δυνατότητα να διαμορφώνεται η συζήτηση σύμφωνα με τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του κοινού.
Η συμμετοχή στην ημερίδα είναι δωρεάν και δεν απαιτείται προεγγραφή.
Το Σχολείο Ασθενών με Καρδιαγγειακές Παθήσεις (Cardio School) λειτουργεί από το 2022 με πρωτοβουλία της Γ’ Καρδιολογικής Κλινικής του Ιπποκρατείου Νοσοκομείου, με σκοπό την έγκυρη ενημέρωση από ειδικούς γιατρούς, αλλά και την εκπαίδευση των ασθενών, των φροντιστών τους και του κοινού σε θέματα καρδιαγγειακών νόσων, ώστε να προφυλάσσονται από την πληροφοριορύπανση που υπάρχει σε θέματα υγείας.
Κεντρικό μήνυμα του σχολείου είναι ότι «καλός ασθενής, είναι ο καλά ενημερωμένος ασθενής», ενώ βασικός στόχος είναι η προώθηση της καλύτερης επικοινωνίας μεταξύ ασθενών και επαγγελματιών υγείας, ώστε να ενισχυθεί η συνεργατική, εξατομικευμένη και ολιστική προσέγγιση της θεραπευτικής διαχείρισης, και όχι η απλή διαχείριση μιας πάθησης.