Η Εγνατία Οδός ΑΕ: Κεντρικός άξονας βιώσιμης ανάπτυξης για τη βόρεια Ελλάδα

Η Εγνατία Οδός ΑΕ: Κεντρικός άξονας βιώσιμης ανάπτυξης για τη βόρεια Ελλάδα

 Ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού ΑΕ, Γιώργος Κωνσταντόπουλος, δήλωσε ότι η εταιρεία δεν είναι μια μελλοθάνατη επιχείρηση, αλλά παραμένει ένας αναπτυξιακός μοχλός της βιώσιμης ανάπτυξης του βορειοελλαδικού τόξου που ενώνει την Ανατολή με τη Δύση. Υπογράμμισε ότι η εταιρεία συμβάλλει καθημερινά στον τουρισμό και στη μετακίνηση αγαθών, ενώ για την επόμενη 35ετία υπολογίζεται ότι θα απαιτηθούν τουλάχιστον 1 δισ. ευρώ για τη βαριά συντήρηση της οδού, ενώ σήμερα δαπανώνται μόλις 160 εκατ. ευρώ.

   Ο κ. Κωνσταντόπουλος αναφέρθηκε στην ιστορία της εταιρείας, σημειώνοντας ότι ιδρύθηκε το 1994 και αναφέρθηκε σε σημαντικά ορόσημα όπως η επιβολή των πρώτων διοδίων το 2010 και η είσοδος της εταιρείας στη διαδικασία παραχώρησης το 2011. Τελικά, ο προτιμητέος επενδυτής αναδείχθηκε το 2021.

         Αναφερόμενος στη λειτουργία των διοδίων, ο κ. Κωνσταντόπουλος τόνισε ότι η αύξηση των σταθμών από 13 το 2019 σε 55 σήμερα έγινε λόγω της ανάγκης βαριάς συντήρησης του αυτοκινητόδρομου.

         Ο πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ, Ηλίας Περτζινίδης, επεσήμανε ότι η Θεσσαλονίκη έχει εισέλθει σε τροχιά υλοποίησης μεγάλων έργων, κάνοντας ειδική αναφορά στο Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο είναι πλέον σε λειτουργία.

         Ο γραμματέας Υποδομών του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Δημήτρης Σαρηγιάννης, τόνισε την ανάγκη δημιουργίας ενός ενιαίου σχεδίου μεταφορών και υποδομών, καθώς και την αντιμετώπιση της έλλειψης υποδομών που παρατηρείται στην πόλη.

         Το 8ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Θεσσαλονίκης συνδιοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Έρευνας και Ανάπτυξης (ΕΛΙΝΕΚΑ) και το MyPortal.gr, με την αιγίδα του ΤΕΕ/ΤΚΜ.

Loading

Play