Η είσοδος της Brook Traverner στην ελληνική και ρουμανική αγορά από τα Λαδάδικα

Η είσοδος της Brook Traverner στην ελληνική και ρουμανική αγορά από τα Λαδάδικα

Ο Βασίλης Γίδαρης έχει διαγράψει μια σημαντική πορεία σε χώρους όπου οι άνθρωποι συνήθως φορούν κοστούμια, καθώς είναι οικονομολόγος και πρώην ορκωτός ελεγκτής στην PwC. Με πλούσια εμπειρία στο υπουργείο Οικονομικών και γνώση των ευρωπαϊκών θεσμών, γνωρίζει το αντικείμενο του εταιρικού ενδύματος. Όταν το 2013 επέστρεψε στην Ελλάδα, άρχισε να σχεδιάζει την είσοδό του στην αγορά του εταιρικού ρούχου. Η μετάβαση στον συγκεκριμένο τομέα όμως, δεν πραγματοποιήθηκε άμεσα: από το 2016 έως το 2023 ασχολήθηκε με άλλους κλάδους μέσω δύο επιχειρήσεων που ίδρυσε, μιας συμβουλευτικής και μιας στον τομέα της εστίασης. Το 2023, ίδρυσε την εταιρεία Thebrandlet και ανέλαβε την αποκλειστική αντιπροσώπευση της Brook Traverner στην Ελλάδα και τη Ρουμανία. Επίσης, αποφάσισε να υποστηρίξει την τοπική οικονομία, συνεργαζόμενος με τρεις βιοτεχνίες υποδημάτων της Θεσσαλονίκης για την παραγωγή χειροποίητων παπουτσιών που συμπληρώνουν ιδανικά τα ρούχα της Brook Traverner.

«Η Θεσσαλονίκη έχει πλούσια παράδοση στον τομέα της υποδηματοποιίας. Έτσι, ήρθαμε σε επαφή με τοπικές βιοτεχνίες για την παραγωγή παπουτσιών και ζητήσαμε και κάποια δικά μας μοντέλα. Στείλαμε δείγματα στη Brook Traverner στην Αγγλία και λάβαμε εξαιρετικό feedback για την ποιότητα των παπουτσιών», δήλωσε ο Βασίλης Γίδαρης κατά τη διάρκεια της 39ης διεθνούς έκθεσης τουρισμού Philoxenia-Hotelia στη Θεσσαλονίκη. Οι πωλήσεις στον τομέα των ξενοδοχείων αντιπροσωπεύουν περίπου το 70% του τζίρου του εταιρικού ενδύματος στην ελληνική αγορά. Οι καλοραμμένες στολές από ποιοτικές πρώτες ύλες παίζουν κρίσιμο ρόλο στην επαγγελματική εικόνα των εργαζομένων στον κλάδο, με την αγορά να ζητά ολοένα και περισσότερη ποιότητα.

Κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, πολλές επιχειρήσεις του κλάδου επιχείρησαν να μειώσουν τα κοστολόγιά τους, προσφέροντας ευκαιρίες για την είσοδο κινεζικών επιχειρήσεων στην ελληνική αγορά εταιρικού ενδύματος. Επιπλέον, η έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού στον τομέα του τουρισμού έχει οδηγήσει πολλούς επιχειρηματίες να είναι επιφυλακτικοί όσον αφορά τις επενδύσεις σε ένδυση για τους εργαζομένους τους, ενώ οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αναζητούν ολοένα και περισσότερο ρούχα υψηλής ποιότητας.

Η εταιρεία καλύπτει επίσης κλάδους όπως οι μεταφορές, η διαχείριση εγκαταστάσεων, οι τραπεζικές υπηρεσίες και η εκπαίδευση. Στο πελατολόγιο της Brook Traverner περιλαμβάνονται μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και ευρωπαϊκές εταιρείες Μετρό. Η παραγωγή της ακολουθεί αρχές αειφορίας και δίκαιης εργασίας, προσφέροντας ρούχα σε προσιτές τιμές και αναγνωριζόμενα ως αξιοπρεπή για την τιμή τους.

Η Brook Traverner, που ιδρύθηκε το 1912 στο Γιόρκσαϊρ, συνδυάζει τα επώνυμα των ιδρυτών της και σήμερα προσφέρει 12 μόνιμες συλλογές ρούχων, διατηρώντας αποθέματα αξίας 16 εκατομμυρίων λιρών σε αποθήκες, ώστε να είναι άμεσα διαθέσιμα στις επιχειρήσεις.

Loading