Η Κυρία Κεραμέως θα πρέπει επιτέλους να καταλάβει ότι τα σχολεία μας δεν είναι χώροι πολιτικών σκοπιμοτήτων και τα παιδιά μας δεν είναι πειραματόζωα!!

Με αφορμή τη δια ζώσης επιστροφή των μαθητών σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Ειδικά Σχολεία όλων των βαθμίδων, η βουλευτής της Β ́ Περιφέρειας Θεσσαλονίκης με το ΜέΡΑ25, Κωνσταντίνα Αδάμου
προχώρησε στην παρακάτω δήλωση:
«Για ακόμα μία φορά, η Κυρία Κεραμέως, Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, καταφέρνει να βρεθεί στο επίκεντρο της επικαιρότητας με αρνητικό τρόπο. Χωρίς να συμβουλευτεί τις επιτροπές των ειδικών και χωρίς καμία απολύτως προετοιμασία, η Υπουργός άνοιξε τα σχολεία, αδιαφορώντας για τους πιθανούς κινδύνους έξαρσης των κρουσμάτων και υπερμετάδοσης του Covid-19.
Η Υπουργός, για ακόμη μία φορά επικοινώνησε ως θέσφατα, τα ατομικά μέτρα προστασίας των μαθητών, όπως οι μάσκες, τα παγούρια, η καθαριότητα των χεριών, τα ανοιχτά παράθυρα και οι κουβέρτες (τα οποία
εννοείται πως θα πρέπει να λαμβάνονται). Απο την άλλη πλευρά όμως η Κυρία Κεραμέως, κατά την πάγια τακτική της, απέφυγε να τοποθετηθεί για τη μείζονα ευθύνη που φέρει τόσο η ίδια, όσο και η Κυβέρνηση, για τα πολυμελή και πυκνά τμήματα, για τις ελλείψεις σε προσωπικό (εκπαιδευτικό, διοικητικό,

υποστηρικτικό) και για την παντελή έλλειψη υγειονομικών πρωτοκόλλων και διαγνωστικών τεστ στους χώρους των σχολείων.
Η Κυρία Κεραμέως θα πρέπει επιτέλους να καταλάβει ότι τα σχολεία μας δεν είναι χώροι πολιτικών σκοπιμοτήτων και τα παιδιά μας δεν είναι πειραματόζωα!!
Οφείλει να σταματήσει να αποτελεί διεκπεραιωτή διαφόρων συμφερόντων στην εκπαίδευση και να ασχοληθεί με τα πραγματικά ζητήματα των μαθητών/μαθητριών, των εκπαιδευτικών και των γονέων!
Το υπουργείο πρέπει άμεσα να επανεξετάσει την αναστολή του ανοίγματος των σχολείων σε κόκκινες περιοχές, τη μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, να επιτρέψει τη διενέργεια συνεχών διαγνωστικών τεστ και να δρομολογήσει τις απαραίτητες προσλήψεις σε προσωπικό, ώστε, σε συνδυασμό με την τήρηση και εφαρμογή των μέτρων ατομικής προστασίας, να αντιμετωπιστεί ουσιαστικά το ζήτημα της μετάδοσης του ιού στα σχολεία».