Μια νέα καμπάνια με θέμα την ύπαιθρο σχεδίασε και υλοποιεί ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, η οποία προωθείται μέσα από τα κανάλια του Οργανισμού σε περισσότερες από 20 χώρες εντός και εκτός Ευρώπης με συνολικές προβολές που μέχρι στιγμής αγγίζουν τις 100.000.
Στόχος της είναι να αναδείξει τα πλεονεκτήματα των δήμων της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης στον παγκόσμιο τουρίστα, γνωρίζοντας πολύ καλά πως η επόμενη μέρα του τουρισμού θα βασιστεί στον βιώσιμο τουρισμό που σέβεται το περιβάλλον και την τοπική κουλτούρα.
Η στρατηγική της ενδυνάμωσης και υπενθύμισης του brand της υπαίθρου της Θεσσαλονίκης στην παγκόσμια τουριστική αγορά έγινε ανιχνεύοντας και αναλύοντας τουριστικά δεδομένα της περιοχής της Θεσσαλονίκης, της προηγούμενης και της τρέχουσας περιόδου.
Για παράδειγμα η περίπτωση του Ισραήλ, που πριν την πανδημία είχε περίπου 130.000 διανυκτερεύσεις και σήμερα λιγότερες από 7.000, είναι ένας από τους «κύριους» στόχους υπενθύμισης του προορισμού, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Στόχος και ο Γάλλος Τουρίστας ο οποίος στη μετά lockdown περίοδο δείχνει προτίμηση στη Θεσσαλονίκη, αλλά και ο Γερμανός που αγαπά ιδιαίτερα τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που μπορεί να ανακαλύψει κάποιος εκτός των μεγάλων πόλεων.
Μετά από ενδελεχή έρευνα και εντατική δουλειά, άμεση κινητοποίηση φορέων και πολιτών, καθώς και την επίτευξη συνεργασίας με κορυφαία ομάδα κινηματογραφιστών, δημιουργήθηκε το “ Rural Stories of Thessaloniki”. Μια καμπάνια που διασχίζει τις Θάλασσες των δεδομένων και γεφυρώνει την τεχνολογική ευφυΐα με την επικοινωνιακή υπέρβαση, προσφέροντας λύσεις σε μία περίοδο που τα εμπόδια δείχνουν να είναι ανυπέρβλητα.